برای موفقیت ایران از یک دقیقه هم نمی‌گذرم

مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ملی‌پوش:

برای موفقیت ایران از یک دقیقه هم نمی‌گذرم

مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید حتی اگر یک دقیقه هم در جام جهانی فرصت بازی داشته باشد تمام تلاشش را برای موفقیت تیم ملی به کار خواهد بست.


​​​​​​​به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مرتضی پورعلی گنجی درباره برگزاری برنامه‌های کادر فنی تیم ملی با عنوان «ارزیابی فنی» گفت: برنامه‌های تیم ملی با دقت روی جزئیات به خوبی پیش می‌رود. ما با این شرایط در زمان قبلی حضور آقای کی‌روش در تیم ملی آشنا بودیم و الان هم با تجربه‌تر شده‌ایم و راحت‌تر طبق این برنامه پیش می‌رویم. 
پورعلی گنجی با اشاره به نظم و انضباط موجود در تیم ملی گفت: در این سال‌هایی که در فوتبال حضور داشته‌ام با مربیان داخلی و خارجی زیادی کار کرده‌ام. جدا از مسائل فنی، فاکتوری که سبب موفقیت یک تیم می‌شود نظم و اتحاد است. جمع کردن یک تیم و ایجاد همدلی آن چیزی است که یک تیم برای موفقیت به آن نیاز دارد و این موضوع کلید موفقیت تیم‌های بزرگ دنیاست. سرمربی تیم ملی این کاراکتر را به خوبی نشان داده که می‌تواند به خوبی رفاقت و صمیمیت را در تیم ملی ایجاد کند، به طوری که وقتی یک بازیکن حتی یک جلسه هم در تمرین تیم ملی حاضر می‌شود، به خوبی متوجه این موضوع می‌شود. خوشحالم کی‌روش این احترام و همدلی را در تیم ملی به وجود آورده است. 
مدافع تیم ملی افزود: بر اساس برنامه کادر فنی تیم ملی مثل دوره قبلی جام جهانی پله به پله آماده حضور در مسابقات می‌شویم. در جام جهانی قبلی اگر بدشانس نبودیم از گروه صعود می‌کردیم. اکنون هم هر چند رقیبان قدرتمندی داریم اما هر چیزی امکان‌پذیر است. حضور در جام جهانی برای هر تیمی انگیزه زیادی ایجاد می‌کند. به غیر این ما در تیم ملی با توجه به رقیبانی که داریم انگیزه‌های مضاعفی داریم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.
پورعلی گنجی در پایان درباره انگیزه شخصی خود برای حضور در جام جهانی نیز این چنین گفت: شاید کلیشه‌ای به نظر بیاید اما حضور در جام جهانی آرزوی همه بازیکنان فوتبال دنیاست و نمی‌شود این را کتمان کرد. در کل همه بازیکنان دوست دارند در همه تورنمنت‌ها جزئی از تیم ملی کشور باشند، چه برسد به جام جهانی. خدا به من لطف داشته تا از ۱۵ سالگی پیراهن تیم ملی را بر تن کنم و الان هم همه تلاشم را می‌کنم برای تیم ملی مثمرثمر باشم. در جام جهانی حتی اگر یک دقیقه هم فرصت بازی داشته باشم مثل همه بازی‌های قبلی تمام تلاشم را می‌کنم تا برای تیم ملی کشورم بهترین عملکرد را داشته باشم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه