مقابل معروف خیلی انگیزه داشتم

درخشش بردیا سعادت در لیگ والیبال ترکیه

مقابل معروف خیلی انگیزه داشتم

بیراه نیست اگر بگوییم بردیا سعادت در این فصل بهترین لژیونر والیبال ایران بوده است. این ستاره جوان با وجود چند پیشنهاد، تصمیم گرفت در این فصل برای باشگاه تورشاد در سوپرلیگ ترکیه توپ بزند.


 چه شد که سوپرلیگ ترکیه را انتخاب کردی؟
به این نتیجه رسیدم که بازی در اینجا برایم بهتر است. پیشنهادات مختلفی داشتم اما همه شرایط را سنجیدم. پیشنهادهای مختلفی از فرانسه، لهستان و ایتالیا داشتم اما تصمیم گرفتم امسال در ترکیه بازی کنم. ترکیه هم لیگ بسیار خوبی دارد و نسبت به قبل خیلی پیشرفت کرده است.

 از عملکرد تا این حد خوب تو تعجب نکرده‌اند؟
پیش از لیگ، ما سه بازی انجام دادیم که دو تای آن‌ها مقابل تیم های خیلی قوی بود. با آرکاس بازی کردیم که سال پیش قهرمان جام حذفی ترکیه شد و آن ها را 3-2 بردیم و با اسپورتوتو هم دیداری داشتیم که آن ها را هم 3-1 بردیم، آن‌ها هم دو سال پیش قهرمان شده بودند؛ یعنی قهرمان دو سال گذشته جام حذفی را بردیم. مقابل توکات هم به پیروزی رسیدیم و در لیگ هم چهار بازی انجام دادیم که دو برد و باخت سهم ما بوده است.

تقابل با سعید معروف چطور بود؟
بار اولم بود که روبه‌روی آقا سعید بازی می‌کردم. من برای ایشان احترام خاص و ویژه ای قائل هستم. به نظر من ایشان بزرگ‌ترین بازیکن ایران هستند و خیلی انگیزه داشتم جلو او بازی کنم. آن‌ها هم تیم خیلی خوبی بودند اما تلاش ما نتیجه داد و پیروز شدیم.

 تو مسابقات قهرمانی جهان را از دست دادی؟
من به قهرمانی جهان نرفتم اما در لیگ ملت‌ها حاضر بودم. با این حال تمرکز من روی کار خودم است و سعی می‌کنم در مرحله اول کار خودم را به نحو احسن انجام دهم و بقیه‌اش نظر سرمربی است. هرکسی سلایقی دارد و به نظر ایشان بستگی دارد.

به اینکه به لیگ ایتالیا برگردی فکر می‌کنی؟
چرا که نه، من پارسال آنجا بودم و امسال هم از تیم‌های خوبشان یعنی تیم‌های اول تا چهارم ایتالیا پیشنهاد داشتم، ولی تصمیم گرفتم که امسال در ترکیه بازی کنم. من پارسال هم که در چیسترنا بودم قبل از آن با مودنا قرارداد داشتم. از لهستان و فرانسه هم پیشنهاد داشتم اما تصمیم گرفتم امسال در ترکیه بازی کنم. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه