تریبون‌های وحدت هرگز خاموش نمی‌شوند

امام جمعه اهل سنت درمیان:

تریبون‌های وحدت هرگز خاموش نمی‌شوند


​​​​​​​امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان حفظ وحدت را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برشمرد و گفت: همه ما برای حفظ این نعمت که به برکت انقلاب اسلامی پررونق شده در تلاشیم و تریبون‌های وحدت هرگز خاموش نمی‌شوند.
مولوی سیداحمد عبدالهی در گفت‌وگو با فارس، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) اظهار کرد: وحدت مسلمانان یک امر ضروری است و پیش از آنکه وحدت را یک کار مصلحتی بدانیم باید گفت وحدت مسلمانان یک دستور قرآنی است.
وی با بیان اینکه خداوند مسلمانان را به اخوت، اتحاد و انسجام امر کرده است، افزود: اگر مسلمانان وحدت حقیقی را در بین خود ایجاد کنند شکی نیست که عزت و سربلندی از آن  آن‌ها خواهدبود.
امام جمعه اهل سنت درمیان بیان کرد: دشمنان اسلام که دل به تفرقه بسته‌اند و حربه تفرقه را به عنوان حربه برتر انتخاب کرده‌اند هرگز پیروز و موفق نخواهند شد.
مولوی عبدالهی هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص) را عاملی برای از بین بردن اختلافات و ایجاد وحدت و برادری میان مسلمانان برشمرد و گفت: وحدت ضرورتی برای تقویت امنیت است و نباید به دشمنان اجازه داد از تفرقه‌افکنی‌ها سوءاستفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه مخالفت با تفرقه‌افکنان و آشوبگران تقویت‌کننده وحدت است، تصریح کرد: از آنجایی که وحدت تنها راه سعادت مسلمانان و رمز پیروزی اسلام است، همه ما باید این دستاورد مهم انقلاب اسلامی را قدر بدانیم چراکه افتخار انقلاب اسلامی وحدت کلمه است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه