گفت‌وگو، ابزار خنثی‌کننده نقشه دشمن

جانشین سازمان اطلاعات سپاه:

گفت‌وگو، ابزار خنثی‌کننده نقشه دشمن

جانشین سازمان اطلاعات سپاه گفت: امروز دشمنان جمهوری اسلامی و در رأس آن استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی تلاششان این است که به ایران ضربه بزنند.


​​​​​​​به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار سیاری در سلسله جلسات گفتمان نخبگان و فعالان اجتماعی خراسان رضوی افزود: دشمنان از همه مدل‌ها، جنگ، کودتا و براندازی استفاده کردند و نتوانستند نتیجه‌ای بگیرند، اما دو سال است با روی کار آمدن جو بایدن تمرکز خود را بر موضوع بحث داخلی گذاشتند و با موج‌سواری و ایجاد بی‌ثباتی در جامعه تلاش می‌کنند به ایران ضربه بزنند.
وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران نه تنها امنیت در کشور بلکه امنیت در پیرامونی خود را هم داشته است، گفت: در این آشوب‌ها دشمنان تمرکز را بر دانشگاه‌ها گذاشتند و این اغتشاشات را کاملاً متفاوت از فتنه در سال‌های ۹۶ و ۹۸ برنامه‌ریزی و طراحی کردند.
جانشین سازمان اطلاعات سپاه افزود: دشمنان ایران در فتنه سال‌های ۹۶ و ۹۸ روی معیشت تمرکز داشتند، اما در این فتنه پا روی ارزش‌های ایرانیان گذاشتند و قرآن، مسجدها، حسینیه‌ها و عکس‌های شهدا را آتش زدند و ارزش‌های ایران اسلامی را مورد هجوم قرار دادند.
سردار سیاری با بیان اینکه آنچه امروز می‌تواند پاسخ این فتنه را بدهد گفت‌وگو است، افزود: امروز نهضت ما نهضت گفت‌وگوی چهره به چهره است و باید محیط دانشگاه را به فضای گفتمان تبدیل کنیم، چرا که با گفت‌وگو بسیاری از سوتفاهم‌ها از بین رفته  و به شبهات نسل جدید پاسخ داده می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه