خراسان جنوبی نیازمند اعتبارات گردشگری ویژه 

خراسان جنوبی نیازمند اعتبارات گردشگری ویژه 

استاندار خراسان جنوبی گفت: خواسته ما از وزیر میراث فرهنگی این است که در تخصیص اعتبارات میراث فرهنگی و گردشگری، خراسان جنوبی را به صورت ویژه ببینند.


جواد قناعت، در دیدار معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: نگاه ما به میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ویژه و خاص است؛ اما به دلیل محدودیت اعتباری نمی‌توانیم کمک‌های خیلی مناسبی در این زمینه داشته باشیم.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: با وجود کمبود اعتبار؛ اما باز هم تلاش ما این است که با نگاه ویژه و خاص، حوزه گردشگری استان را از این مظلومیت خارج کنیم و در بزنگاه‌ها کمک‌های لازم را داشته و خواهیم داشت. استاندار تصریح کرد: درخواست ما این است که به دلیل کم برخورداری استان از محل منابع ملی، کمک‌های لازم از مرکز انجام شود و خراسان جنوبی به صورت ویژه و خاص دیده شود.
استاندار تصریح کرد: تلاش ما این است که از ظرفیت آستان قدس رضوی نیز برای تکمیل مجتمع‌های بین راهی استان در راستای اسکان و استراحت مسافران استفاده کنیم؛ چرا که با توجه به طولانی بودن مسیرهای ارتباطی استان، این کار ضرورت دارد.
وی یادآور شد: به دلیل نبود زیرساخت‌ها، اولویت صنایع استان ایجاد زیرساخت‌های خودشان است و توان مشارکت و کمک خیلی بالایی از محل مسئولیت اجتماعی برای معرفی ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری را ندارند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه