امباپه می‌خواهد در ژانویه تیم را ترک کند!

شوک در پاریس

امباپه می‌خواهد در ژانویه تیم را ترک کند!

به نقل از مارکا، به نظر می‌رسد رابطه کیلین امباپه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به نقطه غیرقابل بازگشتی رسیده و او در ماه جولای (سه ماه پیش) نیز درخواست جدایی‌اش را اعلام کرده بود.


شرایط به قدری وخیم است که وی مقدمات خروج خود از پارک دو پرنس در ماه ژانویه را فراهم کرده است. منابع نزدیک به شرایط، این اخبار را در صحبت با مارکا تأیید کرده‌اند.از آن گذشته، مدیران ورزشی پاریس نیز از این موضوع مطلع شده‌اند و ظاهراً مشکلی بابت آن نخواهند داشت؛ البته به یک شرط، مقصد او رئال‌مادرید نباشد! این شرط در گفت‌وگوها نیز مورد تأکید بوده و با خروج رئال‌مادرید از معادلات، لیورپول تنها مقصد امکان‌پذیر برای امباپه خواهد بود. دلیل آن نیز به شکل واضحی، ارتباط نامناسب فلورنتینو پرز و ناصرالخلیفی است.
امباپه حس می‌کند PSG به او خیانت کرده و منشأ آن نیز، همان ماه می است. مدیریت باشگاه برای راضی کردن امباپه نسبت به امضای قراردادی جدید تا تابستان 2024، متعهد به پذیرش شروطی شده که از همان آغاز هم نشدنی به نظر می‌رسیدند. باشگاه در قرارداد جدید، پاداشی 100 میلیون یورویی صرفاً برای تمدید قرارداد گنجانده و سالیانه 50 میلیون یورو نیز به او حقوق می‌پردازد؛ اما مسئله مهم‌تر، نقش محوری او در تصمیمات تاکتیکی و ورزشی باشگاه است.
در تابستان، امباپه خواهان خروج نیمار از باشگاه بود و پاریس نیز به دنبال مشتری گشت؛ اما باشگاهی پا پیش نگذاشت و نیمار در پارک دو پرنس ماند. اختلافات این دو در این فصل، در بازی مقابل مون‌پلیه به اوج رسید.
آخرین پرده از نارضایتی امباپه، پس از آخرین بازی مقابل رنس افشا شد. پس از این تساوی بدون گل، امباپه عکسی از بازی با هشتگ pivotgang را در اینستاگرام منتشر کرد که نشان از نارضایتی او از حضور در پست مهاجم مرکزی داشت. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه