بازی صد یحیی برای صدر

امروز هفته نهم لیگ برتر آغاز می‌شود

بازی صد یحیی برای صدر


​​​​​​​دیدارهای هفته نهم لیگ برتر امروز و فردا برگزار می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این هفته صدرنشینی تیم گل‌گهرسیرجان است. قلعه نویی توانست بالاتر از تیم‌های مدعی مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان بایستد. با این حال اگر نساجی بتواند از گل‌گهر امتیاز بگیرد، ممکن است زمینه‌ساز صدرنشینی پرسپولیس یا سپاهان شود. 
پرسپولیس پس از باخت خانگی به تراکتور تبریز در اصفهان مقابل سپاهان هم  بازی مطلوبی ارائه نکرد و بیشتر برای نباختن در میدان حضور داشت تا گرفتن سه امتیاز، این تیم اکنون به دنبال بازگشت به صدر است، ولی حریفش تیمی سختکوش است که در رده پنجم جدول ایستاده؛ مس رفسنجان با 6 تساوی پس از ذوب آهن بیشترین مساوی را دارد، اما یکی از تیم‌های بدون باخت است و شکست دادنش کار دشواری است. این مسابقه صدمین مسابقه‌ای است که گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس در لیگ برتر می‌نشیند و دوست دارد صدمین بازی در مربیگری‌اش را با برد پشت سر بگذارد. 
در این هفته برخی پیشکسوتان پرسپولیس از افت محسوس بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس انتقاد کردند و حتی مدعی شدند آن‌ها در زمین راه می‌روند! همین مسئله می‌تواند یکی از دلایل افت تیم در نتیجه‌گیری باشد. مس رفسنجان هم تا دل‌تان بخواهد بازیکن دونده، جوان و با انگیزه دارد و پرسپولیسی‌ها اگر بخواهند مثل بازی با سپاهان بی‌تفاوت بازی کنند، ممکن است در خانه دوباره بازنده شوند. در این بازی لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس می‌تواند تأثیرگذارترین بازیکن تیم باشد؛ جایی که گادوین منشا در تیم مس حضور دارد و دو باشگاه بر سرجذب این بازیکن در فصل نقل و انتقالات جدل داشتند. نفت آبادان با فیروز کریمی این هفته به مصاف سپاهان اصفهان مدعی می‌رود. سپاهانی که روی کاغذ شانس بسیاری برای صدرنشینی دارد، به شرطی که بتواند سه امتیاز از صنعت نفت بگیرد. سپاهان در هشت هفته ابتدایی لیگ برتر با چهار تیم مدعی استقلال، پرسپولیس، فولاد و گل‌گهر بازی کرده و در ادامه لیگ با تیم‌هایی بازی دارد که در رده ‌های پایین‌تر حضور دارند. 
برنامه مسابقات هفته نهم لیگ برتر: 
پنجشنبه ۲۱ مهر: پرسپولیس - مس رفسنجان- ساعت ۱۷/ گل گهر  - نساجی - ساعت ۱۷/ صنعت نفت آبادان -  سپاهان - ساعت ۱۸:۳۰
فولاد  - پیکان - ساعت ۱۸:۳۰
جمعه ۲۲ مهر: هوادار  - ملوان - ساعت ۱۶/ تراکتور -  نفت مسجد سلیمان- ساعت ۱۶:۳۰/ ذوب آهن  - استقلال- ساعت ۱۶:۳۰
آلومینیوم - مس - ساعت ۱۷

برچسب ها :
ارسال دیدگاه