اصولی شایستگی حضور در فوتبال را ندارد

حمله تند هاشمی‌جواهری به عضو هیئت رئیسه فدراسیون

اصولی شایستگی حضور در فوتبال را ندارد


​​​​​​​6 دیدار هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول در شرایطی پیگیری شد که تیم فوتبال شهرخودرو یا امید وحدت خراسان با نتیجه عجیب 11بر صفر مغلوب فجرشهید سپاسی شیراز شد. این نتیجه در ادامه کسب نتایج بسیار ضعیف امید وحدت خراسان که این تیم را به عنوان بدترین تیم تاریخ مسابقات لیگ دسته اول معرفی کرده، سبب شد تا این تیم بدون امتیاز، با 43 گل خورده و بدون حتی یک گل زده در قعر جدول رده‌بندی مسابقات جای بگیرد.علی‌اکبر هاشمی جواهری مدیرعامل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در گفت و گو با ورزش سه، مسبب اصلی مشکلات تیم فوتبال امید وحدت خراسان و در مجموع فوتبال استان را مدیریت بد احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیون می‌داند که به طور همزمان مدیر هیئت فوتبال استان خراسان رضوی را هم برعهده دارد.
هاشمی جواهری گفت: «این محصول مدیریت غلط هیئت فوتبال استان است که این اتفاقات رخ می‌دهد. باشگاه شهرخودرو به کسانی واگذار شد و پول‌هایی رد و بدل شد و تفاهم‌نامه‌هایی امضا شد که به هیچ عنوان خریداران شرایط اولیه را هم نداشتند. ما وقتی مطلع شدیم که قرارداد امضا شده بود. جز آبروریزی چیزی دیگری برای استان باقی نمانده. بنابراین امیدوارم با تغییر اساسی‌ای که در هیئت فوتبال استان رخ می‌دهد از این وضعیت نجات پیدا کند».
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان سپس با متهم کردن احسان اصولی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات دیدار ایران و لبنان در مقدماتی جام جهانی قطر ادامه داد: «بازی ایران و لبنان که بد مدیریت شد و اصلاً نباید به مشهد می‌آمد و اگر آمد باید تمهیداتی اندیشیده می‌شد. تیم کیان بانوان که در لیگ برتر هست، همین‌طور. شهر خودرو همین‌طور. پیام توس همین‌طور. متأسفانه این اتفاقات در استان در حال رخ دادن است و هر چقدر داد می‌زنیم کسی حرف ما را نمی‎شنود».
هاشمی جواهری سپس در واکنش به این پرسش که آیا به نظر او احسان اصولی به دلیل حضور در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال زمان لازم را برای مدیریت مناسب ندارد یا به طور کلی شایستگی حضور در پست مدیریت هیئت فوتبال استان خراسان را ندارد، این‌طور واکنش نشان داد:« هر دو. نه ایشان ورزشی بوده، نه فوتبالی بوده و نه پای کار هست. نتیجه هم همینی هست که می‌بینید. به آقای تاج هم نامه زدم».
مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی درباره راهکار قانونی تغییر ریاست هیئت فوتبال استان خراسان رضوی، افزود: «اهالی فوتبال در مجمع فدراسیون فوتبال که به ایشان رأی داده‌اند، باید بیایند و ایشان را مؤاخذه کنند. دو تا کلاس A مربیگری آسیا برگزار کردن که نمی‌شود مدیریت فوتبال».
او سپس درمورد حضور حسابرسان برای رسیدگی به وضعیت مالی در هیئت فوتبال استان خراسان بیان کرد:« این را من نخواسته‌ام و آن‌ها خواسته‌اند. از بازرسی کل استان. آن‌ها خواسته‌اند و ما هم از هیئت فوتبال استان خواستیم که همکاری کنند».
هاشمی جواهری سپس در واکنش به این پرسش که با کسب نتیجه 11 بر صفر و همچنین مرور نتایج هفته‌های اخیر نماینده استان شائبه شرط بندی ایجاد شده است، این‌طور واکنش نشان داد:« همه چیز هست. متأسفانه خبرهایی که ما داریم، همه جور اتفاقات ممکن است».

برچسب ها :
ارسال دیدگاه