مشکلی با غیبت‌های سرمربی نداریم

رئیس فدراسیون بسکتبال عنوان کرد

مشکلی با غیبت‌های سرمربی نداریم

رئیس فدراسیون بسکتبال با تأکید بر اینکه رفت و آمدهای سرمربی تیم ملی خللی در برنامه‌های این تیم ایجاد نمی‌کند در مورد لیگ برتر و برخی اتفاقات  این مسابقات توضیح داد.


وی ابتدا در مورد رقابت‌های باشگاهی طی چهار هفته‌ای که از برگزاری آن می گذرد، اشاره کرد و گفت: شخصاً به خاطر مشغله‌های کاری زیاد، امکان تماشای همه دیدارها را ندارم اما بررسی نتایج، آمار و اتفاقات نشان می‌دهد کیفیت مسابقات به نسبت همیشه بالاست و رقابت نزدیکی میان تیم‌ها دنبال می‌شود. 
داوری در ادامه این گفت‌وگو به جذب مربی خارجی اشاره کرد و گفت: این مربی اسلوونیایی در تمام رده‌های سنی با فدراسیون همکاری خواهد داشت. حضورش در تیم ملی به عنوان مدیرفنی قطعی شده است. این اقدام هم در هماهنگی کامل با سرمربی تیم ملی (سعید ارمغانی) انجام شده است. طی مدت زمانی که وی در مجارستان حضور داشت، علاوه بر ارتباط تلفنی، جلسه ای هم با گزینه مورد نظر داشت. 
وی همچنین در مورد سرمربی تیم ملی بسکتبال و اینکه «این مربی پس از حدود ۴۵ روز به ایران بازگشته است، غیبت طولانی مدت سعید ارمغانی در تضاد با برنامه‌های فدراسیون نیست؟»، گفت: رفت و آمدهای سرمربی تیم ملی در هماهنگی کامل با فدراسیون است. آقای ارمغانی درست زمانی به ایران بازگشته که تیم ملی در آستانه برگزاری اردوی آماده سازی و حضور در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی است و باید رقابت‌های لیگ برتر را از نزدیک تماشا کند. ضمن اینکه هر زمان هم سرمربی تیم ملی در ایران نبوده، از کارها و برنامه‌های مرتبط با این تیم غافل نبوده و آن‌ها را پیگیری کرده است. مشکلی با غیبت‌های سرمربی نداریم. 
جواد داوری تأکید کرد: اعتقادم این است که سرمربی تیم ملی یک کشور نباید مربی باشگاهی در آن کشور باشد. در برخی مقاطع هم حضور سرمربی تیم ملی در کشور ضرورتی ندارد و اصلاً اگر هم باشد، کاری برای انجام نیست. بر همین اساس وی در این‌گونه زمان‌ها به مجارستان می رود تا به امورات شخصی و باشگاهی خود رسیدگی کند. سرمربی تیم ملی در مجارستان مدیر فنی باشگاهی است اما این مسئله هیچ خللی در همکاری اش با فدراسیون ایجاد نکرده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه