دغدغه‌ ساخت ۴۰۰ هزار مسکن

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد

دغدغه‌ ساخت ۴۰۰ هزار مسکن

استاندار خراسان رضوی گفت: ساخت ۴۰۰هزار واحد مسکن در این استان از 4 میلیون مسکن وعده داده شده در قالب طرح نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم به عنوان یکی از مأموریت‌ها و دغدغه‌های اصلی پیگیری می‌شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری روز سه‌شنبه و در حاشیه آیین قرعه‌کشی واگذاری 3هزار و 303 قطعه زمین در طرح  نهضت ملی مسکن شهرستان بجستان در جمع خبرنگاران افزود: وجود سرپناه و مسکن به عنوان محلی برای آرامش خانواده می‌تواند در رشد جامعه بیشترین تأثیر را داشته باشد.
وی ادامه داد: مسکن یکی از مؤلفه‌های تأثیرگذار در معیشت خانواده است که سهم بیش از ۶۰ درصدی را در این زمینه به خود اختصاص می‌دهد.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه ساخت ۴۰۰هزار واحد مسکن، کار بسیار ارزشمند و در عین حال سختی است، اظهار کرد: همه مسئولان استان و به صورت شبانه‌روزی پیگیر این موضوع هستند. او بیان کرد: لازم است مسئولان به دنبال قوانینی باشند که به نفع مردم باشد تا در نهایت منجر به گره‌گشایی و رفاه خانواده‌ها شود.
نظری در بخشی از سخنانش ابراز امیدواری کرد که بخش داخلی بیمارستان آیت‌الله سید جواد مدنی بجستان در ایام دهه فجر امسال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
وی ادامه داد: همچنین مشکل آب بجستان نیز با پیگیری لازم برای ساخت منبع ذخیره آب شرب 3هزار مترمکعبی این شهرستان تا پایان سال به نتیجه خواهد رسید. افزون بر این با توجه به مشکل آب روستایی این منطقه که در محدوده گرمسیری قرار دارد، ساخت و مرمت ۳۰ قنات در دست اقدام است.
استاندار خراسان رضوی پس از این مراسم از مراحل ساخت بخش داخلی بیمارستان آیت‌الله سید جواد مدنی، ایجاد دیوار ساحلی کال استخوانی و استخر و منبع ذخیره آب شرب 3 هزار مترمکعبی شهرستان بجستان بازدید کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه