بند جنجالی در قرارداد امباپه

اکیپ مدعی شد

بند جنجالی در قرارداد امباپه

به نظر می‌رسد کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، بندی را در قراردادش گنجانده است تا بتواند به زودی از این باشگاه جدا شود. 


روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده است امباپه  در واقع قراردادی دو ساله را امضا کرده و گزینه تمدید این قرارداد برای یک فصل بیشتر صرفاً در دست این بازیکن است و تنها او است که شانس فعال کردن این گزینه و ادامه حضور در پی اس جی تا سال 2025 را دارد. 
منبعی از داخل باشگاه پی اس جی نیز در گفت‌وگو با اکیپ تأیید کرده است ماندن امباپه تا سال 2025 در پی اس جی تنها به نظر او بستگی دارد. این اتفاق ممکن است شرایط را برای این بازیکن و همچنین باشگاه رئال مادرید تغییر دهد. 
نکته جالب اینجاست که مدیران این باشگاه فرانسوی از مدت‎‌ها قبل روی امضای قرارداد بلندمدت با این بازیکن تأکید داشتند اما او به دنبال امضای قرارداد کوتاه مدت بود و حالا مشخص شده است پی اس جی حاضر شده است به خواسته امباپه تن بدهد تا بتواند او را در ترکیب تیمش حفظ کند. 
از سوی دیگر این مکانیسم 1+2 این فرصت را به او می‌دهد تا مدیریت پی اس جی را برای رسیدن به خواسته‌هایش تحت فشار بگذارد. او پیش از این مدعی شده بود دوست دارد با این تیم به بالاترین رده‌ها برسد اما آن‌ها باید برای رسیدن به رؤیاهایشان بازیکنان بهتری بخرند. 
این در حالی است که پی اس‌جی نتوانست خریدهای مهمی در این پنجره نقل و انتقالاتی داشته باشد و در جذب گزینه‌هایی چون روبرت لواندوفسکی، میلان اشکرینیار و برناردو سیلوا ناموفق بود و این موضوع ممکن است چندان به مذاق این بازیکن خوش نیامده باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه