حاشیه‌های مجازی علیه سربازی بیرو

گلر پرسپولیس دانشجو است

حاشیه‌های مجازی علیه سربازی بیرو

براساس آنچه که در فضای مجازی دیده  می‌شود و البته هواداران استقلال طلب داشته اند، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس، از اول مهر باید به سربازی برود.


در مورد بیرانوند و پرسپولیس چنین نوشته شده است: طبق قانون، گلر ملی‌پوش سرخ‌ها باید از اول مهر به خدمت سربازی برود و حداقل یک نیم‌فصل برای ملوان بازی کند. استقلالی‌ها می‌گویند بیرانوند ۳۰ ساله خواهد شد و در چنین شرایطی حتی اگر ۹ سال از معافیت تحصیلی استفاده کرده و مدرک کارشناسی ناپیوسته گرفته باشد، باید به سربازی برود. آن‌ها می‌گویند قانون معافیت متأهلین ۳۰ سال به بالا که صاحب دو فرزند هستند هم از سوی مجلس تأیید نشده و گلر سرخ‌ها حتماً باید سرباز شود. 
حضور در جام جهانی هم مانعی برای رفتن به سربازی این بازیکنان نیست که باید دید باشگاه پرسپولیس و شخص بیرانوند چه واکنشی به این مسئله خواهند داشت. 
بیرو که  ۳۰ شهریور ماه باید شمع کیک ۲۹ سالگی خود را فوت کرده و وارد ۳۰سالگی شود. اتفاقی که در وهله اول منجر به پایان انقضای سود بردن وی از معافیت سربازی ملی‌پوشان خواهد بود.اما بیرانوند چندی بعد از حضورش در تهران و پایان کار در ریوآوه پرتغال به دنبال حل این موضوع بود. اتفاقی که باعث شد او خیلی زود با ثبت نام در رشته تربیت بدنی دانشگاه خرم آباد در مقطع ارشد، از معافیت دوباره‌ای سود ببرد. ثبت‌نام و قبولی در این دانشگاه به معنای پایان حرف و حدیث در خصوص سربازی علیرضا بیرانوند است و او حتی در روز ۳۱ شهریور ماه و ورودش به ۳۰ سالگی، تنها معافیت ملی‌پوش شدن را پایان می‌دهد و با معافیت تحصیلی کار را بدون دردسر دنبال خواهد کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه