«فیفادی» جذاب در انتظار رقبای ایران

از ایتالیا و آلمان تا بلژیک و ژاپن

«فیفادی» جذاب در انتظار رقبای ایران


​​​​​​​کارلوس کی‌روش که به‌تازگی باردیگر سکان هدایت تیم ملی ایران را پذیرفته امیدوار است در دو بازی تدارکاتی پیش‌بینی شده در «فیفادی» سپتامبر بتواند شناخت بهتری نسبت به بازیکنان تیم ملی پیدا کند. براساس برنامه، اول مهرماه شاگردان کی‌روش مقابل اروگوئه قرار خواهند گرفت و پنجم مهرماه هم مصاف تیم‌های ملی ایران و سنگال به انجام می‌رسد. نکته جالب‌توجه اینکه هر دو رقیب ایران در «فیفادی» سپتامبر در جام جهانی حضور دارند و همین مسئله سبب شده فرصت خوبی برای بررسی آمادگی فنی بازیکنان تیم به‌وجود آید.

2 مصاف سنتی برای ساوت‌گیت
تیم ملی انگلیس در «فیفادی» ماه سپتامبر باید دو مصاف حساس، جذاب و البته سنتی را مقابل تیم‌های ملی ایتالیا و آلمان برگزار کند. شاگردان ساوت‌گیت که شروع ناموفقی در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا داشته‌اند و از چهار مسابقه تنها 2 امتیاز بدست آورده‌اند، برای بقا در بین تیم‌های سطح اول رقابت‌ها، راهی جز کسب پیروزی در «فیفادی» سپتامبر ندارند.

نبردهای سنگین ولزی‌
ولزی‌ها در «فیفادی» ماه سپتامبر، باید کار خود را در مسابقات لیگ ملت‌های اروپا دنبال کنند و برای بقا در سطح اول رقابت‌ها، تلاش مضاعفی داشته باشند. تیم ملی ولز از چهار دیدار اخیر خود در این رقابت‌ها تنها یک امتیاز بدست آورده است!
شاگردان راب پیج، 31 شهریورماه باید در مقابل تیم ملی بلژیک قرار بگیرند و سپس در گام بعدی، سوم مهرماه برابر تیم ملی لهستان صف‌آرایی کنند. 

آمریکایی‌ها بازی با ایران را شبیه‌سازی می‌کنند!
تیم ملی آمریکا که در «فیفادی» ماه ژوئن، چهار بازی تدارکاتی را در مقابل رقبایی چون مراکش، اروگوئه، گرنادا و السالوادور برگزار کرد، حالا در فیفادی ماه سپتامبر هم قرار است دو بازی دوستانه مهم را برگزار کند. هدف آمریکا از «فیفادی» پیش‌رو، شبیه‌سازی شرایط دیدار با تیم ملی ایران است و به همین علت، تقابل با دو رقیب آسیایی در برنامه تیم ملی آمریکا گنجانده شده است. شاگردان برهالتر، اول مهرماه و همزمان با تقابل تیم‌های ملی ایران و اروگوئه، به مصاف تیم ملی ژاپن خواهند رفت و در دومین تقابل، تیم ملی آمریکا در کشور عربستان به مصاف شاگردان  رنار می‌رود. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه