ساپینتو با استقلال آشنا شده است

مهدی مهدی‌پور در گفت‌و‌گو با قدس:

ساپینتو با استقلال آشنا شده است

او یکی از بازیکنانی است که باید در اردوی جدید تیم ملی حضور یابد و خودش را آماده دو بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه و سنگال کند. هافبک میانی استقلال امیدوار است در اردوهای آتی تیم ملی چنان بدرخشد که کی‌روش راهی جز اعزام او به جام جهانی فوتبال نداشته باشد.


تو هم جزو بازیکنان دعوت شده هستی. چه حسی داری؟
حس خوبی است. شاید پیش‌بینی دعوت شدنم به تیم ملی را می‌کردم اما وقتی نامت به طور رسمی اعلام می‌شود، حس و حال دیگری پیدا می‌کنی. من برای رسیدن به تیم ملی خیلی زحمت کشیدم. می‌دانم که کمی افت کردم اما قطعاً از فرصت باقیمانده استفاده می‌کنم تا آمادگی‌ام بیشتر شود.

فکر می‌کنی جایی در میان بازیکنان تیم ملی در جام جهانی داشته باشی؟
همان طور که قبلاً هم گفتم از خودم راضی نیستم و باید بیشتر تلاش کنم. می‌دانم رقابت درتیم ملی دشوار است. همه بازیکنان دوست دارند درجام جهانی بازی کنند. من هم همین را می‌خواهم و به دنبال حضور درمهم‌ترین آوردگاه جهانی هستم. بودن در جام جهانی اهمیت بسیار زیادی دارد که باید برایش بجنگی. من همه تلاشم را می‌کنم تا به قطر بروم.

با برد مقابل نساجی به تعطیلات رفتی و این شیرینی دعوت به تیم ملی را برای تو بیشتر می‌کند.
همین طور است. بازی سختی بود. به خصوص نیمه دوم که حریف 10 نفره شد. احساس می‌کنم وقتی یک بازیکن آن‌ها کمتر شد با انگیزه بیشتری به سمت دروازه ما حمله می‌کردند. اصولاً تیمی که یک بازیکن کمتر دارد دو برابر فشار می‌آورد. اما در هرحال دیدید که ما چه قدر موقعیت داشتیم که گل نشد. ما دربازی با پیکان هم همین شرایط را داشتیم که موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشد. در این بازی اما بخشی از موقعیت‌های ما گل شد که جای شکر دارد.

استقلال می‌تواند امتیازات عقب افتاده را جبران کند؟
باید این کار را بکنیم. تیم ما برای قهرمانی چیزی کم ندارد. مطمئناً در حوالی جام جهانی رقابت‌های لیگ برتر هم حال و هوای خاصی خواهد داشت و بازیکنان برای اثبات خودشان به آب و آتش می‌زنند و شاهد مسابقات نفس‌گیری خواهیم بود.شک نکنید استقلال به زودی به صدر برمی‌گردد.

در این استقلال راحت‌تر بازی می‌کنی یا استقلال مجیدی؟
به هر حال سبک دو سرمربی متفاوت است. چیزهایی را که ساپینتو از ما می‌خواهد با خواسته‌های آقای مجیدی متفاوت است. با این حال من تمام تلاشم را می‌کنم در خدمت تیم باشم.

خبرنگار: حمیدرضا عرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه