افزایش خدمات پستی در بخش تجارت خارجی و روستا بازارها

افزایش خدمات پستی در بخش تجارت خارجی و روستا بازارها

مدیر کل پست خراسان‌ رضوی از توزیع ماهانه ۱۰۰هزار گذرنامه در این استان خبر داد. 


محمدرضا شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: با توجه به استقبال بسیار چشمگیر مردم برای شرکت در اربعین حسینی تعداد گذرنامه‌های توزیعی امسال افزایش پیدا کرده است. 
وی خاطرنشان کرد: در روزهای آینده تعداد گذرنامه‌های صادر شده بیشتر هم خواهد شد.
مدیر کل پست خراسان‌ رضوی از شهروندانی که هنوز گذرنامه آن‌ها نیامده خواست از طریق تماس با شماره ۱۹۳ در جریان روند صدور گذرنامه خود قرار گیرند. وی در همین خصوص به همکاری اداره گمرک با عنوان زون تجاری پستی برای نخستین بار در کشور اشاره کرد و گفت: در تکمیل این زنجیره خدمات ترانزیتی کالا را از مرز دوغارون از مبدأ افغانستان و دیگر کشورها راه‌اندازی کرده‌ایم تا از طریق شبکه پست کالاها جابه‌جا شود.
شفیعی این اقدام را در سطح کشور منحصر به فرد توصیف و اظهار کرد: امروز ۷۰ درصد مرسولات پستی به بسته‌های کوچک خرید و فروش اینترنتی تبدیل شده است. وی ادامه داد: خوشبختانه بردسکن یکی از کانون‌های تجاری کشاورزی است و این ظرفیت را دارد که محصولات آن برای عرضه از طریق شبکه پستی جابه‌جا شود. در حال حاضر بیشتر ترافیک خدمات پستی خرید و فروش اینترنتی است.
شفیعی همچنین به اجرای طرح خرید و فروش کالا در روستاها با عنوان روستابازار اشاره کرد و گفت: برنامه داریم با اتحادیه تعاون روستایی استان محصولات تولیدی در روستاها را از طریق شبکه پستی جابه‌جا کنیم. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه