گلایه امام جمعه آشخانه از تعلل در تکمیل جاده بجنورد به جنگل گلستان

گلایه امام جمعه آشخانه از تعلل در تکمیل جاده بجنورد به جنگل گلستان

امام جمعه آشخانه از تعلل در‌تکمیل پروژه جاده آشخانه به جنگل گلستان گلایه کرد و گفت: اختصاص بودجه مشکلات را حل نمی‌کند، حصول نتیجه مبنای گزارش مسئولان باشد.


حجت‌الاسلام محمدجواد شریعتی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با گلایه از تعلل در تکمیل پروژه جاده آشخانه- جنگل گلستان، اظهار کرد: محور ۱۴۰ کیلومتری بجنورد- آشخانه- جنگل گلستان محور اصلی دسترسی مردم خراسان شمالی به شهرهای شمالی کشور است و سالانه میلیون‌ها زائر و مسافر از محورهای مواصلاتی شهرستان برای زیارت حرم مطهر رضوی به مشهد مقدس یا به استان‌های شمالی تردد می‌کنند که متأسفانه به دلیل وضعیت نامطلوب جاده و ترافیک سنگین، شاهد تصادفات زیادی در این راه مواصلاتی هستیم.
وی با بیان اینکه از مسافت ۹۵ کیلومتری آشخانه به جنگل گلستان، تنها ۴۳ کیلومتر باقی مانده گفت: متأسفانه این پروژه مهم به دلیل نبود اعتبار و عدم پیگیری جدی مسئولان تاکنون تکمیل نشده است. وی با گلایه از برخی مسئولان در دولت سابق که وعده تکمیل پروژه تا تیرماه ۱۴۰۰ را داده بودند گفت: از سال گذشته یعنی زمان اعلام افتتاح این طرح تاکنون براساس آمارها ۲۶۰تصادف رخ داده و متأسفانه بیش از ۳۰نفر بر اثر جراحت‌های حادثه جان باخته‌اند که با درایت بیشتر می‌توانست این آمار به صفر برسد. امام جمعه آشخانه با اشاره به تخصیص اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل جاده بجنورد به جنگل گلستان در سفر رئیس جمهور به استان گفت: ضمن تشکر از پیگیری دولت، انتظار ما از مسئولان منطقه‌ای این است که مصوبات سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی را انقلابی و جهادی تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه