کابوس شبانه اوبامیانگ

تهدید با اسلحه گرم در کاستلدفلز

کابوس شبانه اوبامیانگ


​​​​​​​اوبامیانگ در ساعت یک بامداد در خانه‌اش در کاستلدفلز، با تهدید و زور اسلحه، مورد سرقت قرار گرفته است. سارقان همسر این بازیکن را نیز تهدید کرده و یک دستگاه خودرو آئودی و مقدار قابل توجهی طلا از این بازیکن دزدیده‌اند.
 آن‌ها با بالا رفتن از دیوارهای باغ به خانه اوبامیانگ وارد شده، این بازیکن را با اسلحه تهدید کردند و او را با میله فلزی مورد ضرب و شتم قرار دادند. همسر این بازیکن این سرقت را به پلیس اطلاع داده و تحقیقات دراین‌باره ادامه دارد. 
به نظر می‌رسد این سرقت توسط چهار مرد مسلح انجام شده و شکل ورود آن‌ها به خانه مورد سؤال و تحقیق نیروهای پلیس قرار دارد. در این حادثه آسیب جدی از نظر جسمانی به اوبامیانگ و خانواده‌اش وارد نشده، اما آن‌ها از نظر روحی به شدت تحت فشار قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد اوبامیانگ و همسرش به مدت یک ساعت و در شرایطی که سارقان در حال انجام کارشان بودند، دست‌بسته و در شرایطی ناگوار در حال تماشای این لحظات تلخ بودند. 
این دو نفر تمام طول دیشب را در حال گزارش دادن به پلیس بودند. اخبار حاکی از آن است که سارقان ایتالیایی صحبت می‌کردند و این تنها سرنخ پلیس تا این لحظه است. همچنین برخی منابع مدعی شدند سارقان در مقابل چشم فرزندان این بازیکن، همسر او را کتک زده‌اند.
در روزهای اخیر، اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی اوبامیانگ از بارسلونا و انتقال او به لیگ برتر و تیم‌هایی چون مچستریونایتد و چلسی مطرح شده و ممکن است این حادثه تلخ، ستاره گابنی را به رفتن از این باشگاه پس از تنها چند ماه مصمم کند.
عجیب اینجاست که چندی پیش، ساعت روبرت لواندوفسکی هم مورد سرقت قرار گرفت.
 به نظر می‌رسد ستاره‌های بارسلونا از امنیت کافی در این شهر برخوردار نیستند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه