دوست داشتم در اسپانیول بمانم

فرهاد مجیدی:

دوست داشتم در اسپانیول بمانم

مجیدی پس از پایان اردوهای آماده سازی اتحاد کلبا، در مصاحبه‌ای با شبکه «ابوظبی الریاضیه» به تشریح دلایل حضورش در استقلال و جدایی از این تیم پس از قهرمانی پرداخت.


 پیشنهاد متسو: پس از آنکه یک سال آخر را در الغرافه با آقای «متسو» کار کردم، اولین پیشنهاد مربیگری را او به من داد و گفت برای دوره‌های مربیگری به لندن بروم. در لندن چهار سال دوره‌های مربیگری را طی کردم. پس از آن توسط یکی از دوستانم در باشگاه اسپانیول مشغول به کار شدم. سپس سرمربی تیم زیر ۲۳ سال ایران شدم و به استقلال آمدم.
 ماندن در اسپانیول: متسو به من گفت اگر می‌خواهی مربیگری را شروع کنی کار را از تیم‌های پایه آغاز کن. برای همین تصمیم گرفتم از تیم‌های پایه اسپانیول شروع کنم. دوست داشتم آنجا به کارم ادامه بدهم اما چون مربی استقلال - استراماچونی- در نیم فصل جدا شده بود از من خواسته شد به این تیم بروم و مربیگری را از آنجا شروع کردم.
 مربیگری در استقلال: در زندگی‌ام این چالش‌ها را دوست دارم. وقتی مربی استقلال شدم شاید خیلی از هواداران استقلال که مرا دوست داشتند از من می‌خواستند مربیگری را قبول نکنم؛ چون ممکن بود نتایج خوبی نگیرم و از صحنه مربیگری کنار بروم ولی این چالش‌ها و تجربیات جدید که خیلی‌ها فکر می‌کنند نمی‌توانی انجام بدهی را دوست دارم. شروع ما در استقلال بازی در آسیا بود که الریان را در قطر شکست دادیم. استقلال برای من تجربه خوبی بود چون استقلال باشگاه بزرگی در آسیاست. شما هم می‌دانید که هواداران زیادی دارد. 
 کلبا:  این برایم دریچه‌ای جدید در مربیگری بود. خوشحالم به این خاطر که امارات برایم جای جدیدی نیست. خودم و خانواده ام در دبی زندگی می‌کنیم. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه