رونمایی از رویداد ملی رسانه‌ای «حق زندگی»

رونمایی از رویداد ملی رسانه‌ای «حق زندگی»

رویداد رسانه‌ای حق زندگی با حمایت معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و مشارکت مؤسسه راه آینده، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل تبلیغات اسلامی رونمایی شد.


هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: مسئله جمعیت و چاله جمعیتی پیش روی کشور از مهم‌ترین موضوعاتی است که هم مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و هم در سیاست‌های ابلاغی معاونت امور جوانان مورد توجه و تأکید است. 
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، وی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های جدی فعالان حوزه جمعیت و خانواده، فرهنگ‌سازی درخصوص پیشگیری از سقط جنین است. متأسفانه ما وضعیت مناسبی در حوزه سقط جنین نداریم که در این زمینه، رویداد «حق زندگی» طراحی شد.
به گفته هاشمی جواهری، همه فعالان حوزه رسانه، خانواده، جمعیت و دغدغه‌مندان اجتماعی، فرهنگی و مذهبی می‌توانند آثارشان را در زمینه سقط جنین، تأثیرات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی سقط جنین، از راه‌های اعلام شده تا ۱۵ آذر سال جاری به دبیرخانه رویداد ارسال کنند. گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس دبیرخانه به نشانی 
http://www.rahe-ayande.ir  مراجعه کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه