پروژه نفوذ آمریکا با جنگ رسانه‌ای

جانشین سازمان اطلاعات سپاه افشا کرد

پروژه نفوذ آمریکا با جنگ رسانه‌ای

‌جانشین سازمان اطلاعات سپاه با رونمایی از راهبرد دشمن برای موج‌سازی در ‌ایران گفت: آمریکایی‌ها تنها راه مقابله با نظام را پروژه نفوذ در میان نخبگان و ایجاد شبهه در بین مردم از طریق جنگ رسانه‌ای می‌دانند.


به گزارش تسنیم، سردار سرتیپ پاسدار مهدی سیاری در افتتاحیه نشست توانمندسازی مدیران جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی اظهار کرد: راهبرد دشمن تولید مسئله برای کشور و موج‌سازی با هدف بی‌ثبات‌سازی است. رسانه؛ خط مقدم انقلاب و نظام است. دشمن جنگ‌رسانه را علیه ما به‌راه انداخته است و در هر جنگی امروز ما پیروز هستیم و باید در حوزه جنگ رسانه نیز کمبودها را برطرف کنیم.
وی افزود: کارشناس امور تحریم‌ها در وزارت خارجه آمریکا سال 68 در کنفرانس هامبورگ عنوان کرد که توان اجتماعی مردم ایران قابل خدشه نیست و تنها راه جدا کردن مردم ایران؛ جنگ رسانه و کار فرهنگی است. در انتهای دهه 70 شاهد بودیم در روزنامه‌های خودی به مقدسات ما توهین شد و فتنه سال 78 شکل گرفت. سیاری تصریح کرد: آمریکایی‌ها تنها راه مقابله با نظام را پروژه نفوذ در میان نخبگان و ایجاد شبهه در بین مردم از طریق جنگ رسانه‌ای می‌دانند.
وی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب فرمودند ما درگیر جنگ اقتصادی، روانی و امنیتی با دشمن هستیم. خروجی جنگ رسانه‌ای تبدیل به جنگ عملی می‌شود. جانشین سازمان اطلاعات سپاه خاطرنشان کرد: خط دشمن خبرسازی است؛ آن‌ها به دنبال دور کردن مسئولان از مردم هستند و می‌خواهند به قول خودشان آینده کشور یعنی جوانان را از نظام دور کنند و دشمن امروز به دنبال دامن زدن به اعتراض‌های مردمی است. تمرکز دشمن و هجمه دشمن در موضوع عملیات روانی است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه