توزیع نان صلواتی به رسم پهلوانی

توزیع نان صلواتی به رسم پهلوانی

صاحبی

 
​​​​​​​یک خیر و بانی طرح توزیع نان صلواتی که چندین بار در شهرستان صالح‌آباد و شهر جنت‌آباد مبادرت به این عمل خداپسندانه کرده است، در گفت‌وگوی اختصاصی به قدس گفت: این طرح به همت قرارگاه جهادی شهید علیمردانی و خادمیاران و پهلوانان گود کشتی باچوخه شهید بابانظر و افراد خیر برگزار می‌شود، به صورتی که پنجشنبه‌ها پخت کامل یک روز نانوایی، یا فقط پخت عصر نانوایی؛ حدود 3هزار قرص نان یا بیشتر به‌صورت صلواتی (نذری) تهیه و در یکی از محله‌های حاشیه‌نشین شهر مشهد و یا سایر شهرستان‌های محروم توزیع می‌شود.
حاج کاظم ضمیری افزود: این طرح براساس فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی بر توجه به مناطق حاشیه‌نشین شهرها و مناطق محروم و کم‌برخوردار که از معیشت خوبی برخوردار نیستند آغاز شد و تلاش کردیم همزمان با طرح مواسات، حداقل تهیه و توزیع نان و حلواارده را با کمک و همت همه پهلوانان گود کشتی شهید بابانظر که در کنار ورزش، روحیه ایثار، بخشش و ازخودگذشتگی خود را به نمایش گذاشته‌اند، به عهده بگیریم. 
وی تصریح کرد: علاوه بر تهیه و توزیع نان صلواتی در حاشیه شهر مشهد، در استان کرمان (عنبرآباد، کهنوج و میهمانشهر) در حاشیه یادواره شهدای شاخص بردسیر کرمان و خراسان و همچنین در حاشیه شهر تربت‌جام و میهمانشهر، شهرستان صالح‌آباد، جنت‌آباد و زاهدان با مشارکت و همت علمای اهل سنت آنجا در هفته وحدت این اقدام صورت گرفت. 
وی خاطرنشان کرد: بیش از دو سال، بدون وقفه، هر پنجشنبه با نصب بنر نان صلواتی جلو نانوایی مدنظر، به یادبود سرداران شهید علیمردانی و بابانظر نان نذری و صلواتی و برخی مواقع نان غنی شده عرضه می‌کنیم. همچنین در ایام کرونا بسته‌های ماسک، حلواارده و... هم توزیع کرده‌ایم. 
خيران برای هماهنگی در پرداخت وجه و یا شرکت در این طرح می‌توانند با آقایان پورسلیمانی (۰۹۱۵۴۱۶۴۷۴۱) و ضمیری (۰۹۱۵۳۱۶۵۵۲۱) ارتباط داشته باشند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه