خیمه‌شب‌بازی تازه در فوتبال مشهد

«امید وحدت» به نام «شهرخودرو» در لیگ دسته یک

خیمه‌شب‌بازی تازه در فوتبال مشهد

باشگاه امید وحدت خراسان که چندی پیش محسن بنگر را به عنوان سرمربی فصل جدید خود انتخاب کرده بود در اطلاعیه از شروع تمرینات خود برای حضور در لیگ دسته اول خبرداد: «در توافقات صورت‌گرفته میان مدیران باشگاه امید وحدت خراسان و مدیران باشگاه شهر خودرو و با نظر مالک باشگاه شهرخودرو، امتیاز این تیم داخل استان ماندگار و به مجموعه امید وحدت خراسان واگذار شد.


همچنین با مساعدت حمیداوی تا انجام امور حسابرسی و نقل‌و‌انتقال کامل، تیم با نام شهرخودرو در مسابقات شرکت می‌کند و پس از انجام امور اداری، به امید وحدت تغییر نام می‌دهد». رقابت‌های فصل جدید لیگ یک از یکشنبه آینده آغاز می‌شود و شهر خودرو در بازی نخست میهمان چوکای تالش است.
البته باید به نکته مهم هم اشاره کرد؛ تیم شهر خودرو از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و مشخص نیست در فاصله 10 روز مانده به شروع بازی ها چگونه این تیم می خواهد برای یک فصل از بازی‌ها آماده شود. گفتنی است بازیکنان زیادی در روزهای گذشته از تیم شهر خودرو جدا شدند و گفته می شود بازیکنانی چون رضا شربتی و خرسندنیا برای بازی در تیم شهرخودرو به توافق رسیده و منتظر باز شدن پنجره هستند.
باشگاه امید وحدت که پیش‌تر در سوپرلیگ استان خراسان رضوی حضور داشت، طی دو ماه اخیر نام چهار سرمربی برای این تیم مطرح شده است؛ پس از اینکه توافق با سیروس سنگچولی، رضا ناصحی و رحمان رضایی به عنوان سرمربی انجام نشد، اکنون این تیم با هدایت محسن بنگر در مشهد تمرینات خود را آغاز کرده است.
این در حالی است که صفحه رسمی باشگاه شهرخودرو با انتشار پستی هرگونه انتقال امتیاز تیم را تکذیب کرد اما منابع موثق اعلام کرده اند که معامله انجام و بخشی از پول به حساب فرهاد حمیداوی، مالک شهرخودرو واریز شده است.
در همین رابطه گفته می شود این پول شامل 22 چک یک میلیاردی و2 میلیارد پول نقد است که به حساب حمیداوی واریز شده است. این موضوع را هاشمی جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم تأیید کرد و گفت: «باشگاه شهرخوردو تأکید کرده برای ادامه تیمداری آمادگی ندارد. مطابق هماهنگی‌هایی که با هیئت فوتبال استان داشته‌ایم، تأکید کردیم سهمیه این تیم نباید از استان خارج شود. مسئولان باشگاه شهرخودرو اواخر هفته گذشته اعلام کردند امتیاز تیم را به یک گروه مشهدی فروخته‌اند. البته هیئت فوتبال خراسان رضوی در قضایا حضور فعالی نداشته است. در اسرع وقت جلسه‌ای با خریداران گذاشتیم. تیم شهرخودرو امتیازش فروخته شده و گروه جدیدی که علاقه‌مند به حضور در فوتبال‌اند، اعلام کرده‌اند وضع مالی خوبی دارند».
محسن حیدری، دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی اما می گوید فعلاً ما تیم شهرخودرو را به رسمیت می شناسیم که در مسابقات لیگ دسته اول شرکت می کند. 
وی البته افزود: فردی به نام چوپانی درحال نهایی کردن پرداخت مطالبات و باز کردن پنجره باشگاه است تا بتواند امتیاز تیم را به امید وحدت منتقل کند؛ چرا که با پنجره بسته این کار میسر نیست».
در سال‌های اخیر شاهین بوشهر و ماشین سازی هم در لیگ برتر حضور داشتند اما به لیگ یک رفتند و در نهایت حتی از لیگ دسته اول هم سقوط کردند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه