استقبال همسران جوان از «زندگی به سبک رضوی»

استقبال همسران جوان از «زندگی به سبک رضوی»

به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی، نخستین همایش عمومی طرح زندگی به سبک رضوی مخصوص زوج‌های تازه ازدواج کرده برگزار شد.


در این همایش که در اردوگاه خاتون آستان قدس برگزار شد، 110 زوج که یک سال از ازدواج آن‌ها می گذرد، حضور پیدا کرده و از محتوا و برنامه‌های این همایش استفاده کردند.
مدیر مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز با اشاره به استقبال خوب زوج‌های‌ جوان از این طرح تصریح کرد: طرح زندگی به سبک رضوی از سال ٩۵ و به شکل کارگاه‌های حضوری آغاز شد، اما با همه‌گیری کرونا، این کارگاه فقط به صورت مجازی به اجرا درآمد. اما از سال ١۴٠١ با شکل و محتوای جامع‌تر در حال اجراست و امروز نخستین همایش عمومی آن برگزار می شود.
فاطمه دژبرد افزود: در این طرح و در هر نوبت، ١١٠ زوج تازه ازدواج کرده دعوت می شوند و در کارگاه‌های تخصصی و مشاوره‌های گروهی و فردی حضور پیدا می‌کنند. هرماه زوج‎ها از برنامه‌های متنوعی بهره‌مند می‌شوند و در چالش‌های متناسب با موضوع هرماه شرکت می‌کنند. در پایان سال هم در جشن تدارک دیده شده حضور یافته و متناسب با امتیازاتی که در طول سال بدست آورده‌اند، در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند و از تسهیلاتی چون بن تخفیف محصولات فرهنگی و تفریحی آستان قدس و قرعه‌کشی‌های دوره ای بهره مند می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه در میان برگزاری دوره‌ها زوج‌ها می‌توانند از خدمات مشاوره‌ای که توسط خادمیاران ارائه می‌شود استفاده کنند، ادامه داد: زوج‌های علاقه‌مند برای نام‌نویسی می‌توانند به رواق شیخ طوسی حرم مطهر رضوی و همچنین سایت زندگی به سبک رضوی مراجعه کنند.
در این همایش حمید صادقیان مشاور امور خانواده گفت‌وگویی با زوج‌ها داشت و آن‌ها از راهنمایی و مشاوره عمومی استفاده کردند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه