هجدهمین اجلاس روز جهانی مسجد برگزار می‌شود

امروز و با شرکت هزارو500 امام جماعت

هجدهمین اجلاس روز جهانی مسجد برگزار می‌شود

معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: هجدهمین اجلاس روز جهانی مسجد، امروز یکشنبه ۳۰ مردادماه در سالن اجتماعات الزهرا سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور هزارو500 امام جماعت مساجد استان تهران برگزار می‌شود.


​​​​​​​به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر، معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران اظهار کرد: به پیشنهاد سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با تصویب وزیران امور خارجه کشورهای اسلامی در اجلاس تهران، ۲۱ آگوست همزمان با سالگرد آتش زدن مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی، روز جهانی مسجد انتخاب شد. این روز در برخی سال‌ها ۳۰ یا ۳۱ مردادماه به تقویم شمسی می‌شود. در این اجلاس از کشورهای عضو خواسته شد با هدف ارج نهادن به نقش مسجدها و صیانت از آن‌ها به عنوان مکان‌های مقدس، در گرامیداشت این روز تلاش کنند.
وی با اشاره به برنامه‌های روز جهانی مسجد اظهار کرد: در استان تهران به این مناسبت تبلیغات محیطی و شهری با نصب بنرهای مرتبط طراحی و عملیاتی شده است. تیزر و کلیپ‌های مرتبط نیز برای پخش در رسانه ملی و نمایشگرهای برخی ایستگاه‌های مترو تولید شده است.
ذاکر با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی مسجد در مساجد محوری گفت: تولید محتوای مرتبط شامل سوژه سخن، فیش منبر و مقاله برای بهره‌برداری ائمه جماعات نیز تدارک دیده شده است.

برگزاری هجدهمین اجلاس روز جهانی مسجد
حجت‌الله ذاکر گفت: هجدهمین اجلاس روز جهانی مسجد یکشنبه ۳۰ مردادماه در سالن اجتماعات الزهرا سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور هزارو500 امام جماعت مسجدهای استان تهران و سخنرانی حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور برگزار خواهد شد.  وی در پایان خاطرنشان کرد: تیزر روز جهانی مسجد، نماهنگ مسجد، نماهنگ دیدار ماندگار و نماهنگ عملیات محله‌محور مسجدپایه از دیگر تولیدات رسانه‌ای مرکز رسیدگی امور مساجد استان تهران به این مناسبت است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه