برگزاری سومین جشنواره محصولات روابط عمومی‌های آستان قدس رضوی

برگزاری سومین جشنواره محصولات روابط عمومی‌های آستان قدس رضوی

سومین جشنواره محصولات روابط عمومی‌های آستان قدس رضوی به همت مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.


​​​​​​​به گزارش آستان‌نیوز، امیر خالقی مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی با اعلام جزئیات این جشنواره گفت: سومین جشنواره محصولات روابط عمومی‌های آستان قدس رضوی با هدف ارتقای توانمندی‌های این مجموعه در رقابتی سالم با شرکت بیش از 70 مؤسسه و شرکت تابعه آستان قدس رضوی در حال برگزاری است. وی افزود: دوره‌های اول و دوم این جشنواره با هدف افزایش کمیت و تعداد محصولات برگزار شد اما در این دوره با توجه به تجربه‌های گذشته، کمیت و کیفیت از اهمیت بسزایی برخوردار است و خوشبختانه محصولات در این دوره نیز به رشد نسبی رسیده است.
خالقی گفت: آثار و محصولات روابط عمومی‌های آستان قدس رضوی شامل چاپ و انتشارات، وب، طراحی و گرافیک و... است و با حمایت مدیران در سطح کلان این جشنواره در سال‌های آینده نیز برگزار خواهد شد.
وی حضور و بازدید مدیران عالی آستان قدس رضوی از محصولات روابط عمومی‌های مؤسسه‌ها و شرکت‌های تابعه را از مهم‌ترین اقدام‌های این جشنواره عنوان کرد و گفت: از هفته آینده داوری آثار برگزار می‌شود و در ماه ربیع‌الاول طی آیینی با حضور مدیران عالی آستان قدس رضوی از برگزیدگان قدردانی می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه