نشست هم‌اندیشی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و فرابورس ایران

نشست هم‌اندیشی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و فرابورس ایران

در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی برای ورود شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی به بازار سرمایه، نشست ویژه‌ای با حضور مدیر عامل شرکت فرابورس ایران و 130 نفر از مدیران این شرکت‌ها برگزار شد.


به گزارش آستان‌نیوز، در این نشست که دیروز برگزار شد روند بورسی شدن شرکت‌های آستان قدس رضوی و درج نماد آن‌ها در بازار سرمایه بررسی شد. این نشست به دنبال اجرای سیاست‌ها و خط‌ مشی‌های راهبردی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی است و ۱۳۰ نفر از مدیران عامل، رؤسای هیئت مدیره و مدیران مالی شرکت‌ها و مؤسسه‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی در آن حضور داشتند و فرصت‌ها و ظرفیت‌های بازار سرمایه برای ورود مجموعه‌های اقتصادی این نهاد را بررسی کردند.
ضرورت تسريع در انجام هماهنگی‌های لازم با شركت كارگزاری رضوی و سازمان بورس اوراق بهادار دیگر دستور کار این نشست بود. برگزاری نشست تخصصی با هدف بررسی وضعیت مجموعه‌های اقتصادی آستان قدس رضوی مانند شرکت‌های قند تربت حیدریه، نخریسی و نساجی خسروی‌خراسان یکی دیگر از برنامه‌های این جلسه بود و در بخش دوم این مراسم نیز شرایط شرکت‌ها و مؤسسات اقتصادی بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی برای ورود به بازار سرمایه مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه