ضرورت برخورد با گروه‌های گردشگری غیرمجاز

ضرورت برخورد با گروه‌های گردشگری غیرمجاز

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با تأکید بر اینکه خروجی گردشگری باید سلامت جامعه و فرد را به دنبال داشته باشد، بر ضرورت برخورد قاطع با گروه‌های گردشگری غیرمجاز به‌عنوان یک آسیب جدی تأکید کرد.


اسماعیل رحمانی روز گذشته در جلسه هم‌اندیشی ساماندهی تورهای گردشگری خراسان رضوی به اهمیت رونق گردشگری اشاره کرد و افزود: در این حوزه، قیدی نهفته وجود دارد که رونق گردشگری سالم است. معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی با اذعان به اینکه گردشگری زمانی موجب اعتلای جایگاه افراد می‌شود که انسانی باشد، ابراز کرد: آنچه مدنظر ماست، بحث گردشگری مبتنی بر ارزش‌های انسانی است. بنابراین از گردشگری حمایت می‌کنیم که خروجی آن فساد نباشد بلکه سلامت جامعه را به دنبال داشته باشد. 
دادسرای مشهد در سال ۹۸ ورود جدی در گروه‌های گردشگری غیرمجاز داشت به‌ طوری که به این نتیجه رسیدیم یکی از آسیب‌های جدی در سلامت خانواده و جامعه وجود گروه‌های گردشگری غیرمجاز است که تحت عنوان گردشگری با خروجی فساد مانند شرب خمر و بی‌بندوباری فعالیت می‌کنند.
رحمانی گفت: حمایت از حقوق عامه از وظایف اصلی دادستان به‌عنوان مدعی‌العموم است و در راستای مأموریتی که بر عهده ‌داریم به این حوزه ورود کردیم و تعداد قابل‌ توجهی از این گروه‌های فاقد مجوز را شناسایی و مورد پیگیری قرار دادیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه