کارخانه نساجی قرچک، پارچه‌های حرم مطهر حضرت ابوالفضل(ع) را اهدا کرد

کارخانه نساجی قرچک، پارچه‌های حرم مطهر حضرت ابوالفضل(ع) را اهدا کرد

تهران    

کارخانه‌ای از مجموعه کارخانجات مستقر در شهرک صنعتی قرچک، پارچه‌های مورد نیاز حرم مطهر حضرت ابوالفضل(ع) در کربلا را اهدا کرد.
در مراسم اهدای پارچه‌های حرم مطهر حضرت ابوالفضل(ع) که با حضور مسئولان قرچک در محل شهرک صنعتی این شهرستان برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن توسل به قمربنی هاشم(ع) و عرض ارادت به محضر ایشان از دور، پارچه‌های سفارش شده از تولیت حرم ایشان را بارگیری کرده و برای شروع ماه محرم، به کربلای معلا ارسال کردند.
فرماندار قرچک در این مراسم گفت: امروز یکی از مهم‌ترین ایام برای مردم و مسئولان شهرستان قرچک به حساب می‌آید که پیشرفت‌های صنعتی در این منطقه سبب شده تا افتخار تهیه پارچه‌های مورد نیاز حرم علمدار دشت کربلا توسط یک کارخانه مستقر در شهرک صنعتی قرچک تأمین و ارسال شود.
علیرضا فاتحی‌نژاد گفت: پیش از این پارچه‌های مورد نیاز این حرم مطهر از کشورهای دیگر تأمین می‌شد؛ ولی پیشرفت‌های چشمگیر صنعت نساجی در کشور و به ویژه شهرستان قرچک سبب شد تا این افتخار نصیب مردم، تولیدکنندگان و صنعتگران قرچک شود که محرم امسال در حرم مطهر حضرت ابوالفضل(ع) از تولیدات کارگران و صنعتگران قرچکی 
استفاده شود.
وی تصریح کرد: این شرکت بزرگ تولید پارچه‌های مبلی «اُیاز» بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ متر پارچه به عرض ۳ متر را به سفارش حرم حضرت ابوالفضل(ع) تولید و به کربلا ارسال کرده است.
فاتحی‌نژاد ارزش ریالی این پارچه‌های اهدایی را بیش از ۴ میلیارد ریال 
اعلام کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه