۱۸۰ دستگاه دولتی گیلان اخطار قطع برق گرفتند

۱۸۰ دستگاه دولتی گیلان اخطار قطع برق گرفتند

گیلان  

 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اعلام کرد: با اجرای طرح هوشمندسازی لوازم اندازه‌گیری برای بیش از ۱۸۰ اداره و دستگاه دولتی اخطار قطع صادر شده است.
محمدتقی مهدیزاده با اشاره به اینکه مدیریت مصرف هوشمند، راه برون رفت از چالش‌های پیش روی صنعت برق است، عنوان کرد و افزود: طرح هوشمندسازی لوازم اندازه‌گیری در استان به منظور رؤیت‌پذیری و کنترل پذیری مشترکان با اولویت مشترکان صنعتی، کشاورزی، اداری و پرمصرف خانگی با موفقیت در حال اجراست.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان عنوان کرد: هوشمندسازی لوازم اندازه‌گیری، برقراری مشوق‌های مدیریت مصرف و عادلانه‌سازی یارانه‌های بخش انرژی از مهم‌ترین شیوه‌های نوین و موفق صنعت برق کشوراست.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اظهار کرد: با کنترل‌پذیر کردن مشترکان از راه دور، قابلیت اعمال محدودیت 
بار مصرفی برای مشترکان پر مصرف در ایام پیک فراهم می‌شود. 
مهدیزاده خاطرنشان کرد: مقرر شد در گیلان در افق اول ۵۹ هزار مشترک و در افق دوم ۱۷۵ هزار مشترک مجهز به سیستم هوشمند شوند که مشترکان صنعتی، چاه‌های کشاورزی و مشترکان خانگی بالای الگوی مصرف در اولویت هوشمندسازی قرار دارند.
مدیر عامل توزیع برق گیلان با اشاره به تعیین میزان مصرف ادارات گفت: با اجرای طرح رؤیت‌پذیری و کنترل‌پذیری و پایش مصرف برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی، بیش از ۱۸۰ اخطار برق برای ادارات و دستگاه‌های اجرایی در کل استان صادر شد و برق تعدادی از این مشترکان نیز به دلیل تکرار عدول از آستانه مصرف
 قطع شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه