انجام 5 هزار بازدید نظارتی از نانوایی‌ها در یک ماه گذشته

خراسان رضوی

انجام 5 هزار بازدید نظارتی از نانوایی‌ها در یک ماه گذشته


​​​​​​​مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: هم اکنون اجرای طرح هوشمندسازی فروش آرد و نان در ۸۰درصد نانوایی‌های این استان با نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در حال اجراست و طی یک ماه گذشته از اجرای این طرح 5هزار بازدید نظارتی از نانوایی‌های استان انجام شده است.
به گزارش ایرنا، ناصر شعربافیان افزود: از مجموع 5هزار و ۶۵۰ واحد نانوایی دارای مجوز در خراسان رضوی که سهمیه آرد یارانه‌ای دارند تاکنون 4هزار و ۵۲۰ نانوایی دستگاه مخصوص را نصب و طرح را اجرا کرده‌اند.
وی ادامه داد: اجرای این طرح از ابتدای تیرماه امسال در خراسان رضوی آغاز شده است با این حال برخی نانوایی‌ها با دستگاه‌های کارتخوان جدید نیز تخلفاتی را مرتکب شده‌اند که از آن جمله می‌توان به مغایرت در ثبت تعداد نان در دستگاه کارتخوان نسبت به تعداد نان واقعی تحویلی به دلایل مختلف ازجمله گران‌فروشی نان ساده، گران‌فروشی نان کنجدی و گران‌فروشی پلاستیک، فروش سایر انواع نان ازجمله نان سبزی، خشک و ثبت آن در دستگاه کارتخوان که بیشتر از نان‌های تعریف شده در دستگاه است، اشاره کرد.
مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر دولت بابت فروش نان با دستگاه‌های کارتخوان جدید ۱۵درصد یارانه مستقیم به نانوایان پرداخت می‌کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه