برگزاری همایش «خانواده باشکوه» در مشهد

برگزاری همایش «خانواده باشکوه» در مشهد

همایش بزرگ «خانواده باشکوه» با هدف تجلیل از مجاهدان عرصه فرزندآوری، همزمان با روز خانواده در سالن صبای صداوسیمای مرکز خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) و دبیر اجرایی این همایش گفت: برگزاری همایش خانواده باشکوه با حضور هزارو۴۰۰ نفر ازجمله اعضای ۲۳۰ خانواده که در یک سال اخیر با پیوستن به پویش «نذر حسین(ع)» به تعداد فرزندان خود افزوده‌اند، برگزار شده است.
حجت‌الاسلام علی‌محمد شاهد افزود: در ایام ماه محرم سال گذشته پویشی با نام «نذر حسین(ع)» در مشهد آغاز به فعالیت کرد که براساس آن مقرر شد خانواده‌هایی که تا محرم ۱۴۰۱ فرزند دیگری بیاورند، مورد حمایت و تجلیل قرار بگیرند.
شاهد ادامه داد: در این طرح مردمی با راه‌اندازی برنامه ۱۴۱۴ (چهارده، چهارده) از کمک‌های نقدی نیکوکاران برای موضوع فرزندآوری بهره گرفته‌ایم به این صورت که هر نیکوکار خیراندیش ماهانه مبلغی را که ضریبی از ۱۴ باشد، به این کانون کمک می‌کند.
وی اظهار کرد: مسئله پیری جمعیت و ضرورت جوان‌سازی جمعیت از مهم‌ترین مسائل مورد تأکید رهبرمعظم انقلاب و سیاست‌گذاران عرصه جمعیت است.
پویش «نذر حسین(ع)» به همت مسئولان مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) واقع در منطقه گلشهر مشهد و کانون جهاد فرزندآوری متعلق به این مدرسه فعالیت می‌کند.
در حاشیه همایش، نوزاد عجول یکی از خانواده‌های شرکت‌کننده در این مراسم نیز به دنیا آمد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه