از مردم مشهد ممنونم که از ما حمایت می‌کنند

پژمان جمشیدی در اکران مردمی فیلم «علف‌زار»:

از مردم مشهد ممنونم که از ما حمایت می‌کنند

عوامل فیلم «علف‌زار» در تور اکران‌های مردمی برای بار دوم به مشهد آمدند. 


پژمان جمشیدی، بازیگر نقش اول فیلم به همراه کاظم دانشی، نویسنده و کارگردان اثر و ستایش رجایی‌نیا از بازیگران این فیلم به پردیس سینمایی هویزه مشهد آمدند. دانشی در جمع تماشاگران فیلمش گفت: خوشحالم برای اکران مردمی «علف‌‌زار» برای دومین بار به مشهد می‌آیم و خوشحال‌تر اینکه این شهر پس از تهران، دومین شهر پرفروش فیلم است. او از حاضران به خاطر اینکه فیلم را روی پرده می‌بینند، قدردانی کرد.
پژمان جمشیدی هم گفت: من سال‌ها پیش در این شهر فوتبال بازی کردم و 6ماه در مشهد زندگی کردم، اگرچه سال فوتبالی خوبی نداشتم اما در شهر مشهد به من خیلی خوش گذشت.
او با اشاره به پرفروش بودن این فیلم در مشهد افزود: از همه شما ممنونم‌ که از فیلم حمایت می‌کنید. این بازیگر از تماشاگران خواست مراقب پیک جدید کرونا باشند و تأکید کرد: من از مسئولان سینما خواهش کردم عکاسی با مردم را کنسل کنند چون ما این روزها سر پروژه‌های مختلف هستیم و با 100نفر از عوامل سینمایی در ارتباطیم بنابراین اگر ناقل باشیم سلامتی این عزیزان و خانواده‌هایشان هم تهدید می‌شود. او در پایان با گرفتن چند سلفی از هوادارانش خواست برای حفظ سلامتیشان به همین عکس‌ها بسنده کنند.

خبرنگار: زهره کهندل

برچسب ها :
ارسال دیدگاه