برق ۲۸۴ مشترک اداری پرمصرف خوزستان قطع شد

برق ۲۸۴ مشترک اداری پرمصرف خوزستان قطع شد

خوزستان

  مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: برق ۲۸۴ مشترک پر مصرف اداری استان در راستای کنترل مصرف برق ادارات و سازمان‌های عمومی قطع شد.


علی خدری با اشاره به ابلاغ مصوبه هیئت وزیران به سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای اداری استان، اظهار کرد: براین اساس تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیر دولتی موظف‌اند مصرف برق خود را با استفاده از اجرای روش‌ها و برنامه‌های مدیریت مصرف برق از جمله به کارگیری مولدهای اضطراری خود کاهش دهند.
خدری گفت: همزمان با گرم شدن هوا و افزایش مصرف برق و عبور از پیک مصرف خوشبختانه با در نظر گرفتن تدابیر لازم و اطلاع‌رسانی، شبکه برق پایدار و هیچگونه خاموشی به خصوص در تعرفه خانگی نداشته‌ایم. وی افزود: دستگاه‌های اداری، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و غیردولتی حتماً باید مصوبه هیئت دولت را در خصوص مدیریت مصرف رعایت کنند، وگرنه با قطعی انشعاب برق همراه می‌شوند. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خاطر نشان کرد: مطابق گزارش مرکز پایش این شرکت، ۲۸۴ واحد اداری استان از حد مجاز مصرف انرژی اعلامی فراتر رفتند که با توجه به اخطارهای قبلی، برق این مشترک‌های اداری قطع شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه