printlogo


برق ۲۸۴ مشترک اداری پرمصرف خوزستان قطع شد
  مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: برق ۲۸۴ مشترک پر مصرف اداری استان در راستای کنترل مصرف برق ادارات و سازمان‌های عمومی قطع شد.


علی خدری با اشاره به ابلاغ مصوبه هیئت وزیران به سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای اداری استان، اظهار کرد: براین اساس تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیر دولتی موظف‌اند مصرف برق خود را با استفاده از اجرای روش‌ها و برنامه‌های مدیریت مصرف برق از جمله به کارگیری مولدهای اضطراری خود کاهش دهند.
خدری گفت: همزمان با گرم شدن هوا و افزایش مصرف برق و عبور از پیک مصرف خوشبختانه با در نظر گرفتن تدابیر لازم و اطلاع‌رسانی، شبکه برق پایدار و هیچگونه خاموشی به خصوص در تعرفه خانگی نداشته‌ایم. وی افزود: دستگاه‌های اداری، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و غیردولتی حتماً باید مصوبه هیئت دولت را در خصوص مدیریت مصرف رعایت کنند، وگرنه با قطعی انشعاب برق همراه می‌شوند. مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خاطر نشان کرد: مطابق گزارش مرکز پایش این شرکت، ۲۸۴ واحد اداری استان از حد مجاز مصرف انرژی اعلامی فراتر رفتند که با توجه به اخطارهای قبلی، برق این مشترک‌های اداری قطع شد.