۹۰ هزار قمی واجد شرایط  طرح مسکن ملی هستند

۹۰ هزار قمی واجد شرایط  طرح مسکن ملی هستند

قم

  استاندار قم گفت: ۱۳۲ هزار نفر از مردم استان برای مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که نزدیک به ۱۸هزار نفر از این تعداد طلاب ایرانی‌اند و جمع‌بندی‌ها حاکی از واجد شرایط بودن ۹۰ هزار نفر از مردم استان در این طرح است.
سید محمدتقی شاهچراغی در دیدار با حجت‌الاسلام علی عباسی؛ رئیس جامعة‌المصطفی افزود: در زمینه مسکن و اعطای زمین، مسئول ذی‌ربط، سازمان ملی مسکن است و غیر از این مسیر، اختیاری برای نهادها یا اشخاص دیگر لحاظ نشده است.
وی با بیان اینکه ما در ابتدای مسئولیت، با نگاه جهان شهر بودن برای قم وارد کار شدیم، ادامه داد: در سفر ریاست محترم جمهور به قم، تأکید ما افزایش کارهای زیرساختی در قم بود و تلاش می‌کنیم کیفیت زندگی را برای مردم قم بالاتر ببریم. استاندار قم تأکید کرد: در سفر رئیس جمهور به قم، ۳۰ پروژه کلان برای تأمین زیرساخت‌ها تعیین شد و کارها در مسیر قرار گرفته است. پروژه‌هایی مانند فرودگاه، مترو و... 
در پیچ وخم مشکلات مانده‌اند؛ اما امروز به لطف خداوند به جمع‌بندی روشن نزدیک هستیم.
شاهچراغی یادآور شد: ما برای نیازهای مؤسسات، باید راه مناسبی پیدا کنیم که همزمان هم نیازها تأمین و هم اقتضائات کشور لحاظ شود.
شاهچراغی ابراز کرد: ما قصد نداریم وعده‌ای بدهیم و سپس عملیاتی نشود. به همین دلیل در کارگروه‌های مربوط مسائل کارشناسی باید بررسی شود تا در صورت امکان، وعده‌ای بدهیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه