کلینیک‌های تنفسی سرپایی در چهارمحال و بختیاری فعال می‌شود

کلینیک‌های تنفسی سرپایی در چهارمحال و بختیاری فعال می‌شود

چهارمحال و بختیاری    

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا، راه‌اندازی کلینیک‌های تنفسی سرپایی در بیمارستان‌های منتخب استان در اولویت قرار گرفت.
ارسلان خالدی‌فر اظهار کرد: تمام بیمارستان‌های استان به منظور هرگونه افزایش مراجعات بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت آماده باش قرار دارند و در این راستا تمهیدات لازم در خصوص تجهیزات و دپو دارو به کار گرفته شده است.
وی با اشاره به تداوم فعالیت مستمر مراکز واکسیناسیون در همه شهرستان‌ها تصریح کرد: مکان‌ها و مراکز تزریق واکسن کرونا در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان اطلاع‌رسانی شود.
خالدی‌فر ادامه داد: همواره صرفه‌جویی در هزینه‌ها و بیت‌المال مورد تأکید است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری در خصوص اجرای طرح مرکزی ساماندهی دارو نیز تصریح کرد: همکاری و تعامل بین بخشی در راستای اجرای طرح دارویار الزامی است. در این طرح با انتقال یارانه دارو از طریق بیمه‌ها به مردم، اقلام بیشتری از دارو زیر چتر حمایت بیمه قرار می‌گیرد و قیمت دارو به سمت واقعی شدن می‌رود که در این راستا نظارت‌ها به صورت مستمر و شبانه‌روزی تشدید می‌شود. خالدی‌فر خاطرنشان کرد: مسئولان زیرمجموعه دانشگاه باید به صورت حضوری و میدانی از نزدیک مسائل و مشکلات را بررسی و برطرف کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه