اعتبارات، جوابگوی مشکلات  کهگیلویه و بویراحمد نیست

اعتبارات، جوابگوی مشکلات  کهگیلویه و بویراحمد نیست

کهگیلویه و بویراحمد  

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات تملک دارایی‌های در اختیار فرمانداران را ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبارات جوابگوی رفع مشکلات نیست.


سید‌علی احمدزاده در نشست شورای آموزش و پرورش با تبریک دهه ولایت اظهار کرد: از امروز برای بازگشایی هر چه بهتر مدارس و دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی شود.
وی با بیان اینکه در نگرش اعضای شورای آموزش و پرورش تغییرات ایجاد شود تا منجر به نتیجه گردد، عنوان کرد: آموزش طی دو سال شیوع بیماری کرونا دچار آسیب شده و همه مدارس و دانشگا‌ه‌های استان از ابتدای مهر ماه 1401 حضوری خواهند شد تا خلأ علمی جبران شود.
وی بیان کرد: متولیان از همین امروز برای برگزاری هر چه بهتر دانشگاه‌ها و مدارس برنامه‌ریزی کنند. برای حمل و نقل مدارس هر چه سریع‌تر حوزه عمرانی جلسه تشکیل داده و ظرفیت بخش خصوصی برای مدارس و دانشگاه‌ها فعال شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آمادگی در استان وجود دارد که تسهیلات در اختیار شرکت‌های حمل و نقل گذاشته شود تا پای کار بیایند.
احمدزاده با بیان اینکه اختلافات منطقه‌ای در استخدام‌ها رفع شود تا حق کسی ضایع نگردد، گفت: حوزه سیاسی و بازرسی استانداری جلسه‌ای برگزار و این موضوع را حل کند.
احمدزاده با بیان اینکه مدیران برای جذب اعتبارات رایزنی کنند، گفت: کل اعتبارات تملک دارایی که در اختیار فرمانداری‌ها قرار گرفته 500میلیارد تومان است. بنابراین مدیران سهم استان را در تهران پیگیری کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه