بیش از ۹۶ درصد روستاهای گیلان از نعمت گاز برخوردارند

بیش از ۹۶ درصد روستاهای گیلان از نعمت گاز برخوردارند

گیلان

  مدیر عامل شرکت گاز گیلان با اشاره به اینکه بیش از ۸۳ درصد عملیات شبکه‌گذاری، بهار امسال در مناطق روستایی استان صورت گرفته است، گفت: در حال حاضر بیش از ۹۶ درصد خانوارهای روستایی گیلانی از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.
عیسی جمال نیکویی با اشاره به اجرای عملیات گازرسانی به دیگر روستاهای محروم از نعمت گاز افزود: با وجود برخورداری بیش از ۹۶ درصد خانوارهای روستایی گیلانی از نعمت گاز طبیعی، عملیات گازرسانی به مناطق باقی‌مانده با سرعت و براساس برنامه در حال اجراست.
مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت: طی سه ماه نخست سال ۱۴۰۱ برای متقاضیان گاز طبیعی در این استان افزون بر ۵۰ کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری گاز طبیعی اجرا شده و در مجموع طول خطوط گاز در گیلان به بیش از ۲۱ هزار و ۷۱۳ کیلومتر رسیده است.
نیکویی در خصوص انشعابات گاز نصب شده در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ گفت: در بهار امسال ۳هزار و ۲۵۰ علمک گاز در مناطق شهری و روستایی استان نصب شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد رشد داشته است.
وی در ادامه با افزایش تعداد علمک‌های نصب شده در این استان افزود: با اجرای این عملیات، مجموع علمک‌های نصب شده در استان گیلان به حدود ۶۲۵ هزار عدد افزایش یافته است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه