جولان دلالان گندم در سنندج تکذیب شد

جولان دلالان گندم در سنندج تکذیب شد

کردستان  

مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر حضور دلالان گندم در مزارع گندم استان برای خرید از گندمکاران با نرخ بیشتر از نرخ خرید تضمینی توسط دولت، گزارش نشده و این موضوع به طور جدی تکذیب می‌شود.


مهدی فتحی اظهار کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر خرید گندم توسط دلالان و قاچاقچیان گندم تاکنون هیچ‌گونه گزارشی در این خصوص از دستگاه‌های انتظامی و سایر مراجع رسمی ارائه نشده و به هیچ‌وجه این موضوع صحت ندارد.
مهدی فتحی با بیان اینکه خروج گندم به عنوان یک محصول استراتژیک، ممنوع و قاچاق است، اضافه کرد: تا پایان ۲۲تیر ماه،  ۱۷۴هزار و ۹۴۷ تن گندم از کشاورزان خریداری و تحویل مراکز ذخیره‌سازی استان شده است.
وی افزود: این میزان نسبت به زمان مشابه سال قبل ۵۴ هزار و ۸۴۱ تن معادل ۴۶درصد افزایش یافته است. گندمکاران فهیم و زحمتکش استان انگیزه و همکاری لازم را در تحویل محصول خود به دولت و مراکز خرید استان داشته‌اند.
مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه براساس دستور وزیر جهاد کشاورزی بهای خرید تضمینی گندم در هفته جاری پرداخت می‌شود، گفت: شهروندان به منظور پیشگیری از بروز شایعه و برای دریافت اطلاعات درست، اخبار را تنها از مراجع رسمی و معتبر رصد و پیگیری و از انتشار اخبار بدون منبع پرهیز کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه