برگزاری جشنواره آش در برنامه رویداد اردبیل ۲۰۲۳

برگزاری جشنواره آش در برنامه رویداد اردبیل ۲۰۲۳

اردبیل   معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از پیش‌بینی برگزاری جشنواره آش در برنامه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در منطقه بولاغلار شهرستان نیر با حمایت استانداری در سال آینده خبر داد.
رضا قاسمیان در آیین اختتامیه جشنواره آش شهرستان نیر اظهار کرد: در شرایطی که این استان برای میزبانی رویداد ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو آماده می‌شود، این رویداد با حضور تمامی میزبانان بین‌المللی متفاوت‌تر و آراسته‌تر برگزار خواهد شد.
وی آش را یک غذای کامل و ضامن سلامتی با انواع ویتامین‌ها دانست و افزود: در طول مدتی که مردم ایران انواع روش‌های تغذیه را تمرین کردند به این نکته رسیدند که آش به دلیل محتوا و ترکیبات آن، یک غذای کامل برای سلامتی است.
وی از به راه افتادن فرهنگ برگزاری جشنواره آش در کل کشور خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره آش در منطقه بولاغلار نیر نمادی است که می‌توان در کل کشور از آن فرهنگ‌سازی و الگوسازی کرد.
فرماندار نیر هم در این جشنواره با بیان اینکه شهرستان نیر دارای قابلیت‌های منحصر به فرد گردشگری است، گفت: استفاده بهتر از این قابلیت‌ها می‌تواند رونق بخش گردشگری منطقه را به دنبال داشته باشد و برای خیل بیکاران اشتغال‌زایی کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه