هدف نمایشگاه «اقوام ایرانی» تقویت پیوند نسل‌هاست

هدف نمایشگاه «اقوام ایرانی» تقویت پیوند نسل‌هاست

فارس  

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: مهم‌ترین هدف ما از برگزاری نمایشگاه اقوام ایران زمین، پُر کردن شکاف و گسستی است که بین نسل قبل و نسل جدید ایجاد شده است. برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا به پیشینه و تاریخ غنی و مؤثر کشورمان برگردیم.
محمد فرخ‌زاده در آیین گشایش نخستین جشنواره اقوام ایران زمین در جوار آرامگاه حافظ شیرازی اظهار کرد: در فصل تابستان توجه به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از اهمیت بسیاری برخوردار است و این نمایشگاه قطعاً شرایطی را برای گذران اوقات فراغت این قشر فراهم کرده است.
معاون استاندار فارس گفت: در شهر شیراز باید رویدادهایی برگزار شود تا وقتی گردشگران به این شهر سفر می‌کنند علاقه‌مند به حضور دوباره در این شهر شوند. بدون شک این رویکرد رونق گردشگری در شیراز را به همراه دارد و یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه نشان دادن ظرفیت‌های شیراز به گردشگران است.
وی اضافه کرد: هر گردشگر که وارد کشور می‌شود ۳۰ بشکه نفتی درآمد تولید می‌کند و ۱۷ شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌کند و ما باید با برگزاری رویدادهای مختلف زمینه حضور گردشگران در استان فارس را فراهم کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه