طرح ویژه‌ دولت برای ساماندهی کولبری

طرح ویژه‌ دولت برای ساماندهی کولبری

کرمانشاه

  معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دولت در بحث کولبری، طرح ویژه‌ای با کمک ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای ساماندهی کولبری و شناسنامه‌دار کردن کولبران در دست اجرا دارد.
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در سفر خود به شهرستان پاوه با اشاره به بحث بیکاری افراد تحصیل‌کرده، افزود: دولت طرح جامعی را در بحث اشتغال دنبال می‌کند. برای ایجاد اشتغال، منابعی پیش‌بینی شده است که باید به سمت نهضت کارآفرینی و اشتغال غیر دولتی پیش برویم که به فرهنگ‌سازی نیاز دارد.
وی گفت: در دولت تبصره ۱۶ به تصویب رسید و منابع مالی آن ابلاغ می‌شود. قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه مردم شهرستان پاوه در این سفر مشکلات خود را مطرح کردند، ادامه داد: ستادی برای سفرها در دولت در معاونت اجرایی ریاست جمهوری مستقر است که موضوعات را پیگیری می‌کند. در مسائل شخصی و مدنی محدودیتی به نام قانون و در بحث موضوعات عمومی، محدودیتی به نام منابع مالی داریم که باید اولویت‌بندی شوند.  وی بیان کرد: پروژه نیمه‌تمام آبرسانی به صورت جدی در دستور کار است. از قبل هم مذاکراتی در زمینه تأمین آب و تکمیل این پروژه انجام شده است.
قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: توسعه و تبادل اقتصادی بیشتر زیرساخت بازارچه مرزی، نیاز به مذاکره و تبادل با کشور مقابل است. هرچه این مراکز افزایش پیدا کنند به شرط آنکه صرفاً واردات نباشد و صادرات نیز صورت بگیرد، بسیار مناسب خواهد بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه