اعزام رایگان زائران از اسلامشهر به مرز مهران

اعزام رایگان زائران از اسلامشهر به مرز مهران

تهران    

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه تسهیل در اعزام زائران اربعین جزو مهم‌ترین اولویت‌های ستاد است، گفت: روزانه تا پنج روز، هزار و 200 زائر به طور رایگان از اسلامشهر به مرز مهران اعزام خواهند شد.
حسین حبیبی در جلسه ستاد اربعین اسلامشهر اظهار کرد: کمیته‌های مختلف ستاد اربعین فعالیتشان را آغاز کرده‌اند و کمیته پشتیبانی با مسئولیت معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، ساماندهی نذورات مردمی را برعهده خواهد داشت.
وی با بیان اینکه تسهیل در اعزام و اسکان زائران اربعین حسینی جزو مهم‌ترین اولویت‌های کاری ستاد اربعین خواهد بود، افزود: برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است تا در پنج روز متوالی روزانه هزار و 200 زائر به صورت رایگان از شهرستان به مرز مهران اعزام شوند و در این خصوص نذورات خیران و افراد حقیقی و حقوقی که علاقه‌مندند در زمینه اعزام و اسکان زائران اربعین حسینی مشارکت داشته باشند، ساماندهی می‌شود.
فرماندار اسلامشهر در ادامه با بیان اینکه چند موکب از جمله موکب احباب‌الحسین(ع) از اسلامشهر در مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا خدمات‌دهی به زائران را انجام خواهند داد، تصریح کرد: از ظرفیت‌های شهرستان برای کمک به این موکب‌ها استفاده خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه