جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) موجب تقویت ارتباط مردم با امام رئوف(ع) می‌شود

جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) موجب تقویت ارتباط مردم با امام رئوف(ع) می‌شود

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به نقش مهم رسانه در زندگی امروزی و اهمیت توجه به ظرفیت‌های آن در حوزه دینی گفت: جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) و محتوای تولید شده در قالب‌های مختلف رسانه‌ای این جشنواره موجب تقویت ارتباط مردم با حضرت رضا(ع) می‌شود.
فرشاد مهدی‌پور؛ داور بخش خبر، مصاحبه، سرمقاله و یادداشت، گزارش و تیتر دومین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) در گفت‌وگو با آستان‌نیوز افزود: در طول سال و به ویژه در روزهای خاص ولادت و شهادت امام رضا(ع) شاهد برپایی پویش‌هایی در سراسر کشور هستیم که شور و حال، طراوت، تازگی و جذابیت را در روح و جان مردم کشورمان ایجاد می‌کند و بدون شک این اتفاق حاصل کرامت و برکت خود حضرت است. 
نکته مهم درباره این پویش‌ها و رویدادهای مشابه، نقش رسانه در شکل‌گیری و استمرار آن‌هاست که وظیفه بازنمایی و انعکاس گسترده آن‌ها را بر عهده دارد و به توسعه فرهنگ رضوی کمک می‌کند. تمام قالب‌های رسانه‌ای، از محتوای تولید شده برای تلفن همراه یا خبر، گزارش و دیگر قالب‌های رسانه‌ای در این زمینه مؤثر است و بستر ترویج این فرهنگ ناب را فراهم می‌کند. 
جشنواره‌ رسانه‌ای امام رضا(ع) نیز شامل قالب‌ها و بخش‌های مختلفی است که زمینه تولید محتوای رسانه‌ای گوناگون را فراهم کرده است و همه این قالب‌ها می‌تواند سبب ترویج فرهنگ رضوی و تقویت ارتباط مردم با حضرت رضا(ع) شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه