تشرف هزار و 600 زوج جوان به مشهد با طرح «هم‌سایه»

تشرف هزار و 600 زوج جوان به مشهد با طرح «هم‌سایه»

رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی از آغاز اجرای مرحله جدید طرح «هم‌سایه» با میزبانی از یک هزار و 600 زوج جوان از سراسر كشور خبرداد. 
فاطمه دژبرد در گفت‌وگو با آستان‌نیوز با اشاره به سابقه طرح اجتماعی «هم‌سایه» اظهار کرد: این طرح هر ساله در قالب اردوی آموزشی و زیارتی سه‌روزه با هدف ترویج و نهادینه‌سازی الگوی زندگی رضوی در مشهد مقدس و با میزبانی از زوج‌های جوان از سراسر کشور به همت مركز امور بانوان و خانواده با همكاری و همراهی معاونت خدمات اجتماعی و مؤسسه موقوفه زائر بنیاد كرامت رضوی برگزار می‌شود.
رئیس مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی اعلام کرد: در مرحله دیگر از این طرح اجتماعی، در سال جاری از تاریخ 14 تیر تا 5 مرداد ماه براساس توالی زمان، میزبان بیش از هزار و 600 زوج جوان از استان‌های مختلف کشور همچون خراسان جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، خوزستان، خراسان شمالی، زنجان و... در قالب 18 اردوی زیارتی سه‌روزه همراه با اسکان رایگان خواهیم بود.
گفتنی است طبق برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته برنامه‌های متعددی نظیر برگزاری كارگاه‌های آموزشی، اجرای برنامه‌های زیارتی، بازدید از اماكن متبركه حرم مطهر، برپایی جشن ازدواج برای زوجین طی سه روز حضور در مشهد مقدس تدارک دیده شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه