«من و آقای همسایه» برگزیده بیستمین دوره جایزه قلم زرین

«من و آقای همسایه» برگزیده بیستمین دوره جایزه قلم زرین


در بیستمین دوره جایزه قلم زرین انتشارات آستان قدس رضوی (به نشر) کتاب «من و آقای همسایه» عنوان اثر برگزیده بخش داستان کودک و نوجوان را به خود اختصاص داد.
به گزارش آستان‌نیوز، اختتامیه بیستمین دوره جایزه قلم زرین با حضور یاسر احمدوند؛ معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محسن پرویز؛ رئیس انجمن قلم ایران و مسئولان و چهره‌‌های فرهنگی دیگر همزمان با روز قلم در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.
کتاب من و آقای همسایه از میان پنج اثر راه یافته به مرحله نهایی بخش داستان کودک و نوجوان، عنوان اثر برگزیده این بخش از جشنواره را به خود اختصاص داد.
این کتاب داستانی از توسل و برکت با نگاهی نو براساس روایتی از امام جوادالائمه(ع) به قلم علیرضا متولی نوشته شده است. 
«من و آقای همسایه» در 266صفحه قصه دختری به نام افسانه را بیان می‌کند که با چالش‌های متعدد خانوادگی، اعتقادی و اجتماعی درگیر شده است. دختر نوجوان داستان برای عبور از سختی‌ها و مشکلات زندگی سخت تلاش می‌‌کند و در این راه با افراد و دوستانی آشنا می‌شود که به او یاری  می‌رسانند؛ اما مهم‌ترین و تأثیرگذارترین آن‌ها شخصی است که افسانه، او را آقای همسایه نامیده است. درونمایه این کتاب مسئله توسل است و نویسنده سعی کرده به برخی از شبهات دینی در قالب گفت‌وگوها پاسخ دهد. این اثر در شمارگان 2هزار نسخه توسط به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شده  و در فروشگاه‌های این انتشارات در سراسر کشور به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه