نوگرایی و تنوع، دو ویژگی آثار جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع)

مدیر مسئول روزنامه همشهری مطرح کرد

نوگرایی و تنوع، دو ویژگی آثار جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع)

داور جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع)، نوگرایی و تنوع را از ویژگی‌های آثار دومین دوره این جشنواره برشمرد و ابراز امیدواری کرد این رویکرد در دوره‌های آینده تقویت شود.
عبدالله گنجی با اشاره به اتمام داوری آثار دومین دوره این جشنواره، به آستان‌نیوز گفت: متنوع بودن آثار از جنبه زاویه جدید نگاه به امام رضا(ع) و تلاش برای معنویت‌افزایی در فرهنگ و سیره رضوی از ویژگی‌های آثار دریافتی در دومین دوره بود. نکته قابل توجه دیگر اینکه، برخی آثار ارسال شده به دومین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) واقعاً نوگویی داشتند، از ادبیات نو در آن‌ها استفاده شده بود و یا حاوی داستان نویی بودند که اتفاق مهمی برای جشنواره است و یکی از اهداف ما که ایجاد تحول در تولید محتوای حوزه فرهنگ رضوی است را محقق کرده و همین رویکرد باید تداوم داشته باشد.
 داور جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) همچنین با اشاره به نقش این جشنواره در ترویج فرهنگ رضوی گفت: علاوه بر شیوه سنتی انتقال سینه به سینه این فرهنگ، باید راهکار انتقال گسترده فرهنگ رضوی از طریق ارتباط فراگیر و قدرتمند با رسانه‌ها را تقویت کرد و به نظر می‌رسد لازم است رسانه‌های کشور نیز در این حوزه سیاست‌گذاری ویژه‌ای داشته باشند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه