آغاز رویداد ملی «سفینة‌النجاة»

آغاز رویداد ملی «سفینة‌النجاة»


​​​​​​​حجت‌الاسلام دشمیری در گفت‌وگو با «مهر» از آغاز برگزاری رویداد ملی سفینة‌النجاة خبر داد و گفت: این رویداد به تولید اثر حول محور سیدالشهدا(ع) و امام رضا(ع) می‌پردازد. وی با بیان اینکه حدود ۴۰۰ هنرمند و با هدایت بیش از ۳۰ استاد در این رویداد فعالیت دارند، افزود: فعالیت این هنرمندان در ۱۰ قالب هنری مجموعه عکس داستانی، مستند کوتاه، پادکست، گرافیک متحرک، نقاشی، تصویرسازی، حروف‌نگاری، طراحی نشان، پوستر و طراحی پرچم و کتیبه است.
مسئول دفتر هنر هیئت جامعه ایمانی مشعر با اشاره به اینکه این هنرمندان در سه روز و تا تاریخ ۲۸ مردادماه خلق اثر می‌کنند، عنوان کرد: این رویداد در سالن نمایشگاه‌های دائمی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود. برای شرکت در این رویداد از هنرمندان ۲۸ استان کشور دعوت به عمل آمده است که بخشی از آن‌ها را نیز بانوان تشکیل می‌دهند. دشمیری با بیان اینکه این کارگاه در راستای شبکه‌سازی هنرمندان و آشنایی بیشتر هنرمندان با یکدیگر است، خاطرنشان کرد: در این رویداد چند گام جدید را رقم زدیم.
وی با اشاره به اینکه برای کمک به ارتقای خلق اثر تمام کارگاه‌ها در یک محل هستند و تمام مخاطبان با تمام هنرمندان و استادان در ارتباط هستند، تصریح کرد: هدایت به سمت کار گروهی از دیگر اهداف این رویداد بوده و بسترسازی لازم برای فعالیت به صورت تیمی انجام شده است. استادان برجسته‌ای نیز در این رویداد شرکت خواهند کرد که در حوزه‌هایی نظیر ادبیات، داستان، تولید محتوا، ایده‌پردازی و… فعالیت می‌کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه