اجازه خروج امتیاز شهر خودرو از استان را نخواهیم داد

مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی در بازدید از روزنامه قدس:

اجازه خروج امتیاز شهر خودرو از استان را نخواهیم داد

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی که به مناسبت روز خبرنگار در روزنامه قدس حضور پیدا کرده بود، در پاسخ به سؤالی مبنی بر آخرین وضعیت باشگاه شهر خودرو و موضع این اداره در خصوص آینده آن تأکید کرد: «اداره کل ورزش و جوانان استان به هیچ عنوان اجازه خروج امتیاز این تیم از خراسان را نخواهد داد».


هاشمی جواهری افزود: «این باشگاه، مشکلات زیادی دارد که تصمیم گیرنده اصلی برای حل و فصل آن هیئت فوتبال استان است و تلاش داریم تا با کمک به این هیئت شرایط حضور آن‌ها در لیگ دسته اول را فراهم کنیم؛ اما به عنوان اداره کل ورزش و جوانان اجازه خروج امتیاز این باشگاه از استان صادر نخواهد شد».
وی همچنین در خصوص صحبت‌های مطرح شده پیرامون احتمال حضور نماینده‌ای از والیبال استان در مسابقات فصل آینده لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور گفت: «ما رایزنی‌های مختلفی در چند هفته گذشته انجام داده‌ایم تا با فراهم آوردن شرایط و با کمک اسپانسر مورد نظر خود، استان خراسان برای فصل آینده در لیگ برتر والیبال نماینده داشته باشد. من احتمال انجام این اتفاق را بالای 90درصد می‌دانم و شنیده‌ام که چند بازیکن نیز حتی با این تیم قرارداد امضا کرده‌اند».
مدیر کل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی همچنین در مورد برنامه‌های این اداره کل در راستای به وجود آوردن شرایط بهتر برای جوانان تأکید کرد: «من احساس می‌کنم ادغام ورزش و جوانان سبب شده کمتر بتوانیم به مسئله جوانان به شکل متمرکز و دقیق بپردازیم؛ اما با این وجود پرداختن به این موضوع جزو وظایف اصلی اداره کل است و ما نیز برنامه‌هایی برای ایجاد شرایط بهتر برای جوانان در زمینه اهدای تسهیلات، فراهم آوردن شرایط ازدواج بهتر برای آن‌ها و دیگر موضوعات را مدنظر داریم که امیدواریم بتوانیم در چند ماه آینده آن‌ها را عملی کنیم».

خبرنگار: سلطانپور

برچسب ها :
ارسال دیدگاه