زائران صدور و تمدید گذرنامه را به روز‌های نزدیک اربعین موکول نکنند

زائران صدور و تمدید گذرنامه را به روز‌های نزدیک اربعین موکول نکنند

سخنگوی فراجا گفت: برخلاف شایعه‌های منتشره در فضای مجازی، هیچ افزایش هزینه صدور گذرنامه در برنامه نبوده؛ شایعه منتشرشده در فضای مجازی کذب است و مردم عزیز به شایعه‌ها توجه نکنند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار مهدی حاجیان افزود: همه ساله در آستانه ایام اربعین حسینی و اشتیاق سیل مشتاقان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) برای عزیمت به عراق و زیارت عتبات‌عالیات، پلیس با کثرت درخواست صدور گذرنامه مواجه می‌شود. بنابراین از هموطنان عزیز تقاضا می‌شود درخواست‌های صدور و یا تمدید گذرنامه خود را به روز‌های منتهی به اربعین حسینی موکول نکنند و از هم‌اکنون برای درخواست صدور یا تمدید گذرنامه به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و اقدام کنند.
وی درباره اعزام انفرادی زائران به عتبات‌عالیات نیز گفت: با توجه به توافقات جدید صورت گرفته با کشور عراق، کماکان اعزام انفرادی زائران تداوم دارد.
وی ضمن اشاره به آمادگی پلیس برای ارائه خدمات گفت: پلیس برای ارائه خدمات سریع به زائران تمهیدات لازم را پیش‌بینی کرده است و نیرو‌های مرزبانی فراجا به همراه پلیس گذرنامه و راهور از آمادگی کامل برای ارائه خدمات انتظامی، گذرنامه‌ای و ترافیکی برخوردارند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه